Gjest spray-dater Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det hele startet i går kveld da jeg fulgte en link her og lastet ned et program som skulle stoppe reklame. Web-washer?? Etter dette fikk jeg ikke lenger lest meldingene mine på spray-date, fikk bare opp tomme mail. Avinstallerte programmet igjen, fortsatt trøbbel. Så gikk jeg inn på java-innstillingene og klikket litt der uten egentlig å ha så mye greie på det. Men det funket, nå får jeg lest mailen min på spray. Men - nå popper sidene opp om hverandre her, før kunne jeg starte et søk på en side og gå over til DOL f.eks. uten at det skjedde noe før jeg klikket tilbake til søkesiden min. Nå popper denne siden opp når søket er ferdig, og det er ganske irriterende. Det må jo være java-innstillingene som er i ulage, men hva skal jeg se etter der? En annen ting er at jeg også får opp java-console, det har jeg ikke fått opp tidligere og det har jeg vel heller ikke noe behov for. Jeg brukte også systemgjenoppretting i går, og da mistet jeg virusprogrammet mitt... Jeg har Windows ME. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/129854-java-innstillinger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.