Gå til innhold

The green mile

Anbefalte innlegg

Gjest thetraveller
Skrevet

Noen som så denne filmen i kveld? Fy fillern så bra den var. Her sitter jeg, helt forgrått og snufsete...

Jeg er lettrørt, men denne filmen rørte virkelig ved noe langt inn i hjerterota!

http://thegreenmile.warnerbros.com/

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Gjest enig der ja
Skrevet

Ja jeg har sett den to ganger , kjempebra film, selv om den er litt overnaturlig da. Har du sett Dragonfly?? den og er helt spesiell, litt sånn overnaturlig. Hvis du har canal+ kanalene så sender de den der for tiden, du burde se den.

Skrevet

Jeg så fram til den henrettelsen hvor offeret tok fyr, da var det nok for meg!

Gjest thetraveller
Skrevet

Ja jeg har sett den to ganger , kjempebra film, selv om den er litt overnaturlig da. Har du sett Dragonfly?? den og er helt spesiell, litt sånn overnaturlig. Hvis du har canal+ kanalene så sender de den der for tiden, du burde se den.

Jeg har ikke sett den, nei. Har fri fra jobb noen dager til uka, så da får jeg sjekke programmet. Er den trist den og, eller? Jeg griner jo av "alt", det skal ingenting til før tårene triller. Da får jeg i alle fall valuta for "pengene" ;)

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg så fram til den henrettelsen hvor offeret tok fyr, da var det nok for meg!

Da gikk du glipp av det beste.....

Skrevet

Da gikk du glipp av det beste.....

Det får så være, jeg er fortsatt kvalm.

Gjest enig der ja
Skrevet

Jeg har ikke sett den, nei. Har fri fra jobb noen dager til uka, så da får jeg sjekke programmet. Er den trist den og, eller? Jeg griner jo av "alt", det skal ingenting til før tårene triller. Da får jeg i alle fall valuta for "pengene" ;)

ja den er trist, det handler om en doktor som mister sin kone i en bussulykke, uforklarlige ting skjer etter hennes død, mer vil jeg ikke si, slutten er overranskende og bra syntes jeg da.

Gjest thetraveller
Skrevet

Det får så være, jeg er fortsatt kvalm.

Det var litt ekkelt med den henrettelsen der, skal si meg enig i det. Resten av filmen, derimot, gjorde at en satt igjen med masse inntrykk til ettertanke!

Det gjorde noe med meg, særlig med tanke på at jeg jobber tett på mennesker. Man lever på lånt tid...

Gjest thetraveller
Skrevet

Nææh... jeg har jo ikke Canal+

Jeg har bare TV1000 og Cinema, samt Hallmark. Er mye bra å se der og, de få gangene jeg har mulighet til å sette meg ned og se en film!

Skrevet

Jeg griner sjelden når en del av filmen har overnaturlig handling.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Flott film! Tror jeg så den for femte gang i kveld.

Gjest enig der ja
Skrevet

Nææh... jeg har jo ikke Canal+

Jeg har bare TV1000 og Cinema, samt Hallmark. Er mye bra å se der og, de få gangene jeg har mulighet til å sette meg ned og se en film!

:)) er nok bra filmer der også, jeg har som regel også aldri tid til å sette meg ned å se filmer, selv om vi har filmkanaler, fordi det passer aldri med klokkeslettet, barn skal legges, og så har gjerne filmen begynt og da er det ingen vits. Men uansett, kommer du over Dragonfly en eller annen gang så bør du se den. :))

Gjest strandhai
Skrevet

Hei!:)

Jeg så den for et par år siden, og det er den filmen som har gjort størst inntrykk på meg noensinne! Jeg orka ikke se den i går, jeg....den er bare så trist....

Folk som ikke blei våte i øyekroken burde kanskje fp sjekka tårekanalene sine!?:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...