Gå til innhold

Julekort - lage selv m/digitale bilder?

Anbefalte innlegg

Gjest surrekopp

Hei ogg hopp!

Er som vanlig litt sent ute med julekort. Tenkte jeg skulle lage selv av digitale bilder, men kom plutselig på at jeg ikke har peiling på hvordan man gjør det. Finnes det sider på internett med maler der man kan lime inn sine egne bilder og printe selv? Jeg gjorde et raskt søk på google, men ble ikke så mye klokere.

Kan noen hjelpe med link el.?

Blir veldig glad for hjelp og tips.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129863-julekort-lage-selv-mdigitale-bilder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare et tips

du kan jo også bestille fra feks fotoknudsen eller eurofoto, da henter du bildet ditt inn på deres sider og så lager du fine korter der, finnes forskjellige maler. Jeg har gjordt begge greiene selv, både laget hjemme et år, men brukte ikke noe program til det, så det var litt komplisert, dette året valgte jeg å bruke eurofoto, det gikk kjemperaskt, og da får jeg med konvolutter og får dem sendt i posten, tror det kostet fra 5,50 pr stk da, så det spørs jo hvor mangen korter du skal lage, blir billigere dess flere kort du bestiller. Når du skal printe ut hjemme så koster det jo litt der også.

Jeg vil absolutt anbefale deg å bruke posten.no

Da kan du laste opp eget bilde, skrive inn egen tekst og adresser, og posten sender for deg.

7,50 kr pr kort, inkl porto.

De sender dagen etter at du bestiller.

Prisen er gått opp nå etter 14. desember. Det var kampanje i perioden 1. til 14. des., så nå er dessverre prisen det dobbelte, altså kr 15 per kort innenlands, og 20 kr for kort til utlandet.

Prisen er gått opp nå etter 14. desember. Det var kampanje i perioden 1. til 14. des., så nå er dessverre prisen det dobbelte, altså kr 15 per kort innenlands, og 20 kr for kort til utlandet.

Fremdeles verdt det vil jeg si.

Flaks for meg da, bestilte 13. så ingen ting om datobegrensning.

Fremdeles verdt det, 15 kr.

Er dyrere eller ca samme pris å få laget kort med eget bilde, skrive selv samt kjøpe frimerke.

Jeg skulle forøvrig bestille noen andre bilder fra nettsjapper, til julegaver.

Ingen av dem kunne gi mindre enn 10 dagers leveringstid.

Blir knapt for julekortene ..

Annonse

Fremdeles verdt det vil jeg si.

Flaks for meg da, bestilte 13. så ingen ting om datobegrensning.

Fremdeles verdt det, 15 kr.

Er dyrere eller ca samme pris å få laget kort med eget bilde, skrive selv samt kjøpe frimerke.

Sant nok :-)

Info'n står her:

https://cpr.posten.no/smarte/iplanetinterface (i den grå boksen)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...