Gå til innhold

Julegavetips til mindre barn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det mange som lurer på hva de skal gi til alle og enhver så jeg ville dele denne ideen, kanskje noen kan bruke den.

Mormor kjøpte en brukt kommode til tantebarnet sitt på 6 år.

Jeg tok den med hjem og malte den.

Framme malte jeg knottene i forskjellige farger. Og malte tre smilende blomster m. stilker og gress nede.

Oppe malte jeg et spill...man starter på en sky og hopper på grasstuster...når man kommer på en marihøne så må man stå over, på stenene må man gå fire grasstuster tilbake og kommer man på gullklumpene så hopper man fire tuster fremover...mål er også en sky.

Det ble altså en brukbar kommode med et spill oppå. Den ble skikkelig fin.

Mormor skal putte gaver i skuffene...men hvis man ønsker å gi for lite penger, men personlig og koselig så er dette en skikkelig søt gave.

Så vær så god den som vil :)

Hilsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...