Gå til innhold

Kverulering, gjentagelsens kunst, og resultatet


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Skal det være en slags "trussel"?

Du tapte et argument, så nå skal du true med hva da?

Du avslører deg selv igjen!

Ikke har jeg tapt et argument mot deg i denne tråden, og ikke er dette en trussel.

Dette er et løfte, og som du vet og erfart tidligere - jeg står ved mine løfter....

Bare fortsett, så skal du få se...

Jeg er egentlig ganske så forventningfull til det som kommer....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 281
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Ulv I Faarikaal

    49

  • Goliath

    27

  • Grip

    24

Mest aktive i denne tråden

Verken du, UiF eller Goliath tar avstand fra forskjellsbehandling av mennesker basert på rase/folkegruppe eller føde-religion.

Det er en påstand du ikke en gang kan dokumentere uten å bruke løgn eller i beste fall svært grove fortolkninger.

Selv synes jeg rasisme er en grov fortredelse og i mange tilfeller direkte straffbart - og noe jeg personlig synes man skal slå hardt ned på.

Derfor er jeg også forsiktig med å bruke et slikt begrep i tide og utide - og ikke minst svært forsiktig med hvem jeg anklager for å være rasist.

Du har påstått at jeg kommer med rasistiske utsagn Sør OG at jeg er rasist.

Det tar jeg ikke lett på.

At du liker små barn er en helt annen sak. Og at du selv da tolker det dit hen at det betyr at du har pedofile tendenser er heller ikke mitt problem.

Men jeg vil ikke lenger la det være et "ikke tema", bare for å være hyggelig mot deg. For det fortjener du jo ikke på noen måte lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken du, UiF eller Goliath tar avstand fra forskjellsbehandling av mennesker basert på rase/folkegruppe eller føde-religion.

Det finnes forskjellsbehandling av gamle og unge, kvinner og menn, utlendinger og nordmenn, friske og sinnsyke.

Selvsagt gjør det det. Det er offisiell politikk, og bare du får blitt sprø nok til å argumentere mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes forskjellsbehandling av gamle og unge, kvinner og menn, utlendinger og nordmenn, friske og sinnsyke.

Selvsagt gjør det det. Det er offisiell politikk, og bare du får blitt sprø nok til å argumentere mot det.

Men når man forfekter forskjellsbehandling basert på rase/folkegruppe så er man rasist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en påstand du ikke en gang kan dokumentere uten å bruke løgn eller i beste fall svært grove fortolkninger.

Selv synes jeg rasisme er en grov fortredelse og i mange tilfeller direkte straffbart - og noe jeg personlig synes man skal slå hardt ned på.

Derfor er jeg også forsiktig med å bruke et slikt begrep i tide og utide - og ikke minst svært forsiktig med hvem jeg anklager for å være rasist.

Du har påstått at jeg kommer med rasistiske utsagn Sør OG at jeg er rasist.

Det tar jeg ikke lett på.

At du liker små barn er en helt annen sak. Og at du selv da tolker det dit hen at det betyr at du har pedofile tendenser er heller ikke mitt problem.

Men jeg vil ikke lenger la det være et "ikke tema", bare for å være hyggelig mot deg. For det fortjener du jo ikke på noen måte lenger....

Så nå tar du plutselig avstand fra dine tidligere påstander om at det er OK å forskjellsbehandle folk basert på rase/folkegruppe/føde-religion, osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg tapt et argument mot deg i denne tråden, og ikke er dette en trussel.

Dette er et løfte, og som du vet og erfart tidligere - jeg står ved mine løfter....

Bare fortsett, så skal du få se...

Jeg er egentlig ganske så forventningfull til det som kommer....:-)

Og her ser man reaksjonen fra brun-skjortene når de ikke får lov til å herje uhemmet - trusler, løgn og lovnader om informasjon osv.

Du dummer deg kraftig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når man forfekter forskjellsbehandling basert på rase/folkegruppe så er man rasist.

Du har forlengst gjort ordet rasist til en hedersbetegnelse, og hva en gæern ekstremist kaller andre har liten betydniing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå anklaget mange her for å være rasister, uten å ha belegg for det.

Du har løyet og kommet med alvorlige påstander som du overhode ikke har belegg for.

Siden jeg sitter med en del informasjon om deg, som er vel så godt begrunnet og dokumentert som det som ligger bak dine grove anklager, så kan jeg ikke lenger forsvare overfor meg selv at jeg ikke som deg går ut og lar andre få vite hva jeg mener jeg vet.

Nøyaktig på samme måte som du gjør.

Jeg har lovet deg at jeg skal oppføre meg pent mot deg, hvis du gjør det samme mot andre.

Jeg har også lovet at gjør du ikke det, så vil jeg gjøre det samme mot deg som du gjør mot andre.

Og jeg står ved hva jeg lover, og jeg vil fortelle alt hva jeg mener å vite om deg - på samme måte som du gjør om f.eks UIF og meg.

Fortsett bare Sør, for da vil jeg gjøre det også. Det finnes faktisk mye mer der det kommer fra.....

Kan vi få et smakebit ?

Jeg har lenge hatt mistanke om at det frenetiske engasjementet 24t pr. døgn er en botsøvelse for tidligere synder på både det ene og andre område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg tapt et argument mot deg i denne tråden, og ikke er dette en trussel.

Dette er et løfte, og som du vet og erfart tidligere - jeg står ved mine løfter....

Bare fortsett, så skal du få se...

Jeg er egentlig ganske så forventningfull til det som kommer....:-)

Shhh nå....husk, du har "avslørt" deg selv :-)

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her ser man reaksjonen fra brun-skjortene når de ikke får lov til å herje uhemmet - trusler, løgn og lovnader om informasjon osv.

Du dummer deg kraftig ut!

Det er du som har dummet deg kraftig ut Sør. Vi har sett reaksjonene fra de venstreradikale når de ikke får lov til å herje uhemmet - trusler, løgn og alvorlige personangrep.

Du dummer deg kraftig ut, og får nå som du fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå tar du plutselig avstand fra dine tidligere påstander om at det er OK å forskjellsbehandle folk basert på rase/folkegruppe/føde-religion, osv?

Jeg har aldri forsvart rasisme.

Tar du nå plutselig avstand fra pedofili?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få et smakebit ?

Jeg har lenge hatt mistanke om at det frenetiske engasjementet 24t pr. døgn er en botsøvelse for tidligere synder på både det ene og andre område.

Jeg er ikke helt sikker ennå, men lurer på om ikke Sør vurderer å følge i denne papagøyens fotspor - og av samme årsak,,,,

De har vel begge behov for syndsforlatelse, og har vist store svakheter for denne religionen - som de av en eller annen grunn tror er veien ut av de overgrep de sansynligvis har begått....

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=206408

ps: bare så det er klart. Jeg mener jo at alle er uskyldige til det motsatte er bevist.

pss: samtidig er det jo ytringsfrihet her, så det er klart at jeg kan gjøre som Sør - og antyde at jeg tror at begge "papegøyene" er skyldige ut i fra hva jeg har lest og hørt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som har dummet deg kraftig ut Sør. Vi har sett reaksjonene fra de venstreradikale når de ikke får lov til å herje uhemmet - trusler, løgn og alvorlige personangrep.

Du dummer deg kraftig ut, og får nå som du fortjener!

Du skriver: "Du dummer deg kraftig ut, og får nå som du fortjener!"

Hva da?

Hva er det jeg "får", annet enn "gleden" av å se deg redusere deg selv til et null?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri forsvart rasisme.

Tar du nå plutselig avstand fra pedofili?

Spørsmålet var: "Så nå tar du plutselig avstand fra dine tidligere påstander om at det er OK å forskjellsbehandle folk basert på rase/folkegruppe/føde-religion, osv?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet var: "Så nå tar du plutselig avstand fra dine tidligere påstander om at det er OK å forskjellsbehandle folk basert på rase/folkegruppe/føde-religion, osv?"

Der må bestemme dere, du og papegøyen din. Skal man drive rasistjakt, må man i det minste operere med like definisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Der må bestemme dere, du og papegøyen din. Skal man drive rasistjakt, må man i det minste operere med like definisjoner.

Der har du problemet: først skal noen ha deg til å ta avstand, og SÅ skal de lage definisjoner. Det blir som å skrive kontrakt in blanko, eller kjøpe bil usett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du problemet: først skal noen ha deg til å ta avstand, og SÅ skal de lage definisjoner. Det blir som å skrive kontrakt in blanko, eller kjøpe bil usett.

Vi bruker definisjonen på rasisme som du foreslo - fra Caplex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet var: "Så nå tar du plutselig avstand fra dine tidligere påstander om at det er OK å forskjellsbehandle folk basert på rase/folkegruppe/føde-religion, osv?"

I min caplex står det følgende;

"syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående"."

Du opererer med noen forskjellige, alt hvor det passer deg å frenetisk dele ut rasist-stempel.

I følge den definisjonen som er gjengitt ovenfor, kan ingen her på dol med rimelig kalles raister. Du bløffer, forvrenger og slenger ut alvorlige beskyldninger mot folk som kun er skyldige i en ting, nemlig at de er uenige med deg.

Jeg synes du skal ta deg sammen. Det kan bli riktig utrivelig her inne, hvis folk som tillegger deg injurierende kraft, begynner å ta igjen med samme mynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min caplex står det følgende;

"syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående"."

Du opererer med noen forskjellige, alt hvor det passer deg å frenetisk dele ut rasist-stempel.

I følge den definisjonen som er gjengitt ovenfor, kan ingen her på dol med rimelig kalles raister. Du bløffer, forvrenger og slenger ut alvorlige beskyldninger mot folk som kun er skyldige i en ting, nemlig at de er uenige med deg.

Jeg synes du skal ta deg sammen. Det kan bli riktig utrivelig her inne, hvis folk som tillegger deg injurierende kraft, begynner å ta igjen med samme mynt.

Du må gjerne ta med den andre halvdelen av definisjonen også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...