Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg kunne nok aldri vært sammen med en person som var troende til å kjøpe sex. Om det har skjedd før er uvesentlig så lenge personen har forandra seg i forhold til det. Men i så fall hadde det spart meg for en del å ikke få vite om det. Vi får håpe at noen kan forandre seg. Men jeg synes det blir utrolig kynisk og eller patetisk å kjøpe sex. 0 Siter
Camilla Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Det hadde *kanskje* vært lettere å akseptere at hun hadde vært en prostituert enn at hun hadde oppsøkt prostitusjon. Men jeg vet ikke. Mitt poeng er: jeg tror det fins flere kvinner som ville kunne aksepterer at han har vært hos en prostituert enn menn som ville kunne akseptere at hun har gjort det samme. Det som overrasker meg, er at en kvinne kan velge å være sammen med en (tidligere) horekunde. Vennlig hilsen hey, im open-minded.. men kan være enig i at det nok er flere kvinner som godtar at en mann har tidligere oppsøkt prostituerte enn omvendt..egentlig tror jeg det er flest menn som kjøper seksuelle tjenester, uansett kjønn. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 At han egentlig likte et bestemt kvinnfolk borti gata her. 0 Siter
Gjest klargjøring Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hei! Nei. Jeg tar avstand fra all type prostitusjon. Søker du prostituerte, bør du muligvis forsøke et annet forum enn DOL. Vennlig hilsen Til å være ikke-prostituert er du ekstremt opptatt av prostitusjon. Men du har vel dine grunner uten at du trenger å fortelle om det her. 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 hey, im open-minded.. men kan være enig i at det nok er flere kvinner som godtar at en mann har tidligere oppsøkt prostituerte enn omvendt..egentlig tror jeg det er flest menn som kjøper seksuelle tjenester, uansett kjønn. Camilla, du har rett i det. Og grunnen til det er kanskje at kvinner aksepterer menn som er så kyniske at de kjøper sexuelle tjenester (slik at de kan gjøre det "ustraffet"), mens menn ikke aksepterer det samme fra sine kvinner (slik at de ikke kan gjøre det "ustraffet"). Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Til å være ikke-prostituert er du ekstremt opptatt av prostitusjon. Men du har vel dine grunner uten at du trenger å fortelle om det her. Hei! Synes du jeg er "ekstremt" opptatt av prostitusjon? Gjelder det de andre i denne debatten også? Eller bare meg? Forøvrig synes jeg det er den som spør etter prostituerte, som er "fiksert" på prostituerte. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 jeg tror veldig mange menn skammer seg over at de har/kjøper sex, uten at jeg kan si det sikkert. og det er uansett liten sannsynlighet for at han ville fortalt det. what you dont know, cant hurt you..eller? Camilla, men ut fra ditt innlegg vet du at det er (god?) mulighet for at du ikke kan stole på det han sier? Gjør det ham til en interessant partner? Vennlig hilsen 0 Siter
Camilla Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Camilla, men ut fra ditt innlegg vet du at det er (god?) mulighet for at du ikke kan stole på det han sier? Gjør det ham til en interessant partner? Vennlig hilsen jeg stoler på det jeg blir fortalt og jeg stoler på at han forteller meg det han føler er viktig. at han muligens eller muligens ikke har oppsøkt protituerte tidligere anser jeg som veldig lite interessant. når jeg er i et forhold forteller jeg det som er relevant, det er ikke alt en ny kjæreste har noe med, og det går begge veier. 0 Siter
Gjest 777y Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg ble diiiger som gravid, og likte ikke da han sa at han ikke fant det sexy med "fete" folk. Han kunne holdt det for seg selv!! Ikke det at jeg følte meg lekker, men som førstegangsgravid er man veldig sårbar. 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 jeg stoler på det jeg blir fortalt og jeg stoler på at han forteller meg det han føler er viktig. at han muligens eller muligens ikke har oppsøkt protituerte tidligere anser jeg som veldig lite interessant. når jeg er i et forhold forteller jeg det som er relevant, det er ikke alt en ny kjæreste har noe med, og det går begge veier. Camilla, igjen -- jeg tror de fleste kvinner ikke synes det er relevant om sin utkårede er (tidligere) horekunde eller ei. Takk for at du svarer så utfyllende. Vennlig hilsen 0 Siter
Camilla Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Camilla, igjen -- jeg tror de fleste kvinner ikke synes det er relevant om sin utkårede er (tidligere) horekunde eller ei. Takk for at du svarer så utfyllende. Vennlig hilsen no problemo..men nå har vi vel egentlig dratt det her så langt ut at jeg ikke har noe mer fornuftig å komme med..takk for meningsutvekslingen 0 Siter
Gjest jiggywithit Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg synes det virker som selvplaging. Ville foretrukket å ikke få vite om utroskap hvis det var ferdig og over med. Jeg tenker som jfgh at det ville jeg vist om hvis jeg kunne. Derfor at jeg ser det som en fordel å vite hva jeg har å forholde meg til. Jeg har da tross alt en mulighet til å ta opp kampen med den nye flammen, jeg blir ikke tatt helt på senga hvis hun kommer og gjøre det slutt. Kort sagt, jeg er MED i prosessen og kan i beste fall være med å påvirke den. 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Betyr det at du kunne tenke deg å være sammen med en som muligvis har vært hos en prostituert? Hvordan i all verden kom du på å spørre om det? 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hvordan i all verden kom du på å spørre om det? Ren nysgjerrighet... Kan jeg spørre om hvorfor du ikke svarer på spørsmålet, men heller stiller meg et nytt spørsmål? Vennlig hilsen 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Ren nysgjerrighet... Kan jeg spørre om hvorfor du ikke svarer på spørsmålet, men heller stiller meg et nytt spørsmål? Vennlig hilsen Fordi: Enten misforsto du hva jeg skrev, eller så er du en kverulant. 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Fordi: Enten misforsto du hva jeg skrev, eller så er du en kverulant. Hei! Jeg ser igjen at du ikke vil besvare spørsmålet. Da vil jeg gjerne trekke det -- det var nemlig ikke meningen å treffe noe ømt punkt hos deg. Unnskyld! 0 Siter
nanna Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Hei! Jeg ser igjen at du ikke vil besvare spørsmålet. Da vil jeg gjerne trekke det -- det var nemlig ikke meningen å treffe noe ømt punkt hos deg. Unnskyld! Mislykket er tilbake igjen, ja. *sukk* 0 Siter
sigga Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg tror jeg hadde taklet å høre det meste, så sant det ble sagt på en skikkelig måte og når tiden var moden for det... Må ikke misforstå og tro at jeg er ufølsom; jeg er bare realistisk og stoler på meg selv... Men om han fortalte meg at han var HIV positiv så hadde jeg nok reagert ja... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 4. januar 2004 Skrevet 4. januar 2004 Hei! Svare på ditt spørsmål er: nei. Jeg har alltid trodd at kvinner ville ta avstand fra menn som oppsøkte prostituerte. Men av div. innlegg her kan en få inntrykk av at kvinner egentlig ikke bryr seg om mannen har oppsøkt prostituert eller ikke. Og noe sant i det er det vel også? For det sies jo at de fleste mennsom oppsøker prostituerte, er gift. Så kanskje kvinner foretrekker menn som oppsøker prostituerte? Vennlig hilsen Du kan jo ikke si at det er enten eller. Jeg tror ikke gifte kvinner vil tolerere at mannen gikk til prostituerte. Det hele er jo situasjonsbetinget. Hvorfor gikk han dit, vil han fortsette å gå dit, har kvinnen noe av "skylden". Det er også snakk om kvinner som treffer en ny mann og at han har vært hos prostituert. Da er spørsmålene de samme, sammen med kravet om at han må slutte med det. Dette kan ikke settes i en svart - hvitt situasjon. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.