Gå til innhold

Hva er det Tristamento vil

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som missliker Tristamento så inderlig.

Jeg har aldri sett et innlegg hvor h*h har vært ond.

Men jeg har heller ikke lest inne på Overgrepsforumet ol. da. Ser det blir nevnt...

Synes det er mange som skriver veldig stygt om personen her inne.Men jeg har ikke sett h*h skrive slike stygge innlegg noen gang.

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

2

• favn

2

• Taj Mahal

2

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg forstår ikke hvorfor det er så mange som missliker Tristamento så inderlig.

Jeg har aldri sett et innlegg hvor h*h har vært ond.

Men jeg har heller ikke lest inne på Overgrepsforumet ol. da. Ser det blir nevnt...

Synes det er mange som skriver veldig stygt om personen her inne.Men jeg har ikke sett h*h skrive slike stygge innlegg noen gang.

Tråden jeg refererer spesielt til er "Tror jeg kan se de døde" på psykiatri, startet sent på kvelden 30.12.

Du kan også se inne på forum webmaster.

Tråden jeg refererer spesielt til er "Tror jeg kan se de døde" på psykiatri, startet sent på kvelden 30.12.

Du kan også se inne på forum webmaster.

Jeg ser det fremdeles ikke.

Er poenget at h*h har et annet syn på saker og ting, så ser jeg det som interessant og ikke truende eller ondskapsfullt.

Gjest Tristamento

Har du lagt merke til at du ikke klarer å resonnere fornuftig når du blir sint/såret/lei deg, eventuelt føler deg truet?

For hvor ligger logikken i denne:

"OMdu ikke klarer det, farer du beviselig med løgn. Hvorfor du gjør det, vet jeg ikke."

Webbis sier tross alt at h*n har slettet tusenvis av innlegg skrevet av deg.

Hvorfor skulle jeg i det hele tatt gidde å lete når innleggene mest sannsynlig er slettet?

Og hva om jeg fant noe? Hva hindrer deg fra å skrive: "Nei, nå er du paranoid igjen, det der var ikke meg og du bør snarest oppsøke din fastlege".

Så å begynne å blande "beviser" inn i det her blir jo relativt syltynt.

Jeg tror du begynner å dra på åra, kjære, og din kapasitet i forhold til sunn fornuft og normale tanker forsvinner gradvis dag for deg.

Jeg tror tross alt at det en gang var håp for deg. Hva skjedde?

SDD,

jeg tror ikke Webmasters noe spesielle kommentar om å ha slettet "tusenvis" av innlegg er ment bokstavelig.

Faktum er at du ved flere anledninger har påstått at jeg "diskuterer med meg selv". Noe som opplagt er løgn!

Hvorfor du har vært / er så psykelig opptatt av min person, er uklart for meg. Og godt er kanskje det... :)

Siden du faglig sett er avmektig, og ellers ikke har noe vesentlig å si, er det kanskje naturlig at du føler din posisjon truet? DOL er vel det eneste forum som lar deg slipper til med dine kuriøse meninger.

Det er alltid trist å se mennesker fremstå som paranoide og/eller kunnskapsmessig avmektige. Derfor har du all min medfølese og medlidenhet.

Håper du får det bedre i 2004!

Vennlig hilsen

Gjest lis@bet

Hei!

Jeg ønsker å komme med saklig relevant kritikk. Som når Sør hevder at jødedommen er mye eldre enn buddhismen, eller at det ikke fins dekning for kvinnelig omskjæring i islam. I slike tilfeller BØR noen som vet bedre reagere.

Kritikk kan, som du sikker vet, være negativ og positiv. Æres den som æres bør -- og det har ikke manglet på "godord" fra meg der det har vært legitimt.

Vennlig hilsen

Nei og nei så generøs du er! Vi burde egentlig føle oss beæret over at du vil bruke av din tid for å opplyse oss stakkers ukyndige.

Gjest Tristamento

Nei og nei så generøs du er! Vi burde egentlig føle oss beæret over at du vil bruke av din tid for å opplyse oss stakkers ukyndige.

Hei!

Du virker litt sår og engstelig i ditt innlegg. Jeg vil derfor benytte anledningen til å oppklare en mulig misforståelse.

Jeg har ingen intensjon om å belære noen noe -- men jeg har nå og da tillatt meg å svare på spørsmål og/eller komme med relevante saksopplysninger på et forsvarlig faglig grunnlag.

Håper du har det bra!

Vennlig hilsen

Annonse

Gjest lis@bet

Hei!

Du virker litt sår og engstelig i ditt innlegg. Jeg vil derfor benytte anledningen til å oppklare en mulig misforståelse.

Jeg har ingen intensjon om å belære noen noe -- men jeg har nå og da tillatt meg å svare på spørsmål og/eller komme med relevante saksopplysninger på et forsvarlig faglig grunnlag.

Håper du har det bra!

Vennlig hilsen

Ja, jeg er ganske sår. Bør jeg gå til fastlegen med problemet? Vil han kanskje hevnvise meg til psykiater? Hva tror du?

Annonse

Gjest Tristamento

Kjære lille, vennen. Du virker sarkastisk og spydig i ditt innlegg. Traff jeg et ømt punkt?

Beste hilsen lis@bet

Hei!

Du har heldigvis ikke injuirerende kraft, så du trenger ikke være redd for å "såre" andre :)

Sarkasme kan i seg selv tolkes på ulikt vis. Om du anser mine kommentarer om at du mangler faglig relevante kunnskaper til å se noe vesentlig som sarkasme, så er det lite jeg kan gjøre med det. Mitt anliggende var alene å kostatere et faktum.

Vennlig hilsen og med ønske om snarlig bedring!

Gjest lis@bet

Hei!

Du har heldigvis ikke injuirerende kraft, så du trenger ikke være redd for å "såre" andre :)

Sarkasme kan i seg selv tolkes på ulikt vis. Om du anser mine kommentarer om at du mangler faglig relevante kunnskaper til å se noe vesentlig som sarkasme, så er det lite jeg kan gjøre med det. Mitt anliggende var alene å kostatere et faktum.

Vennlig hilsen og med ønske om snarlig bedring!

Det kan du ta rimelig med ro, ingen grunn til å engste deg unødig på mine vegne, vet du.

Gjest Tristamento

Nei, jeg vil jo ikke legge enda en byrde på dine skuldre, siden du så avgjort har nok å stri med som det er. *smil*

Slapp av -- riktig nok kan mange innsedere her på DOL gjøre noen og hver bekymret, noe du er et godt eksempel på, men jeg "toer mine hender" og henviser til fastlege og/eller egnet institusjon.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...