Gjest lis@bet Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Slapp av -- riktig nok kan mange innsedere her på DOL gjøre noen og hver bekymret, noe du er et godt eksempel på, men jeg "toer mine hender" og henviser til fastlege og/eller egnet institusjon. Å du sier ikke at du sitter der og toer dine hender? Næh, det hadde jeg aldri gjettet. Tør jeg gjette på et onskapsfullt lite glis også, og en aldri så liten hyene-latter? Tenkte jeg det ikke. *gjesp* Natta! 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Å du sier ikke at du sitter der og toer dine hender? Næh, det hadde jeg aldri gjettet. Tør jeg gjette på et onskapsfullt lite glis også, og en aldri så liten hyene-latter? Tenkte jeg det ikke. *gjesp* Natta! ...nattakoooz 0 Siter
nick Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 SDD, jeg tror ikke Webmasters noe spesielle kommentar om å ha slettet "tusenvis" av innlegg er ment bokstavelig. Faktum er at du ved flere anledninger har påstått at jeg "diskuterer med meg selv". Noe som opplagt er løgn! Hvorfor du har vært / er så psykelig opptatt av min person, er uklart for meg. Og godt er kanskje det... Siden du faglig sett er avmektig, og ellers ikke har noe vesentlig å si, er det kanskje naturlig at du føler din posisjon truet? DOL er vel det eneste forum som lar deg slipper til med dine kuriøse meninger. Det er alltid trist å se mennesker fremstå som paranoide og/eller kunnskapsmessig avmektige. Derfor har du all min medfølese og medlidenhet. Håper du får det bedre i 2004! Vennlig hilsen SDD er snill og saklig. Jeg mener du er sprute gal. Hva gjorde du før du kom på nett? Hadde du to telefonlinjer og ringte til deg selv? 0 Siter
Gjest Tristamento Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 SDD er snill og saklig. Jeg mener du er sprute gal. Hva gjorde du før du kom på nett? Hadde du to telefonlinjer og ringte til deg selv? Hei! Jeg forstår ikke problemstillingen. Det at SDD påstår at jeg har diskutert med meg selv her på DOL, er i beste fall absurd. At du sier deg enig i den type løgn SDD kommer med, for stå på din regning. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.