Gå til innhold

Hvem kunne du tenkt deg å møte herfra?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Jada, det er et fjaseinnlegg, men kjeder meg... : )

Så hvem kunne du tenkt deg å møte herfra og hvorfor?

Jeg ville møtt SierDuDet fordi han er morsom og virker som en livvatt og ærlig fyr.

Og snilen fordi vi deler mange meninger.. Kjenner meg igjen i mange av hennes innlegg, og hun virker kjempeålreit.

Og favn og prust.. Hyggelige damer som har greie på en del ting. : )

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

11

• Ulv I Faarikaal

8

• vin

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Når jeg tenker etter, har jeg møtt ganske mange herfra og alle har vært hyggelige.

Men jeg kunne tenkt meg å møtt Kizza, Frosken, SierDuDet og Tigertrollet. Og Sør er jeg kjempenysgjerrig på, lurer i grunnen på om vi hadde kranglet eller ikke :o)

Når jeg tenker etter, har jeg møtt ganske mange herfra og alle har vært hyggelige.

Men jeg kunne tenkt meg å møtt Kizza, Frosken, SierDuDet og Tigertrollet. Og Sør er jeg kjempenysgjerrig på, lurer i grunnen på om vi hadde kranglet eller ikke :o)

Dere hadde ikke kranglet - helt sikkert, du hadde nok bare sittet der og glist og sett på han, og kanskje han har DE pene øya vettø! *s*

Annonse

enig med du! :) - men jeg har møtt MANGE allerede da

Jeg lurer på hvordan Nyco har det, jeg. Og hvor ble det av Laguna? Hun bare forsvant rett før jul!

Merkelig hvordan man venner seg til mennesker her inne. Nå melder jeg - apropos - at jeg fra og med i morgen tidlig er vekk fra DOl i 14 dager. Jeg skal være i en liten dal uten internett. Nå er den dalen i den såkalte Syden, men likvel! Kanskje jeg omkommer uten nettet...

Gjest Pricilla

Jeg lurer på hvordan Nyco har det, jeg. Og hvor ble det av Laguna? Hun bare forsvant rett før jul!

Merkelig hvordan man venner seg til mennesker her inne. Nå melder jeg - apropos - at jeg fra og med i morgen tidlig er vekk fra DOl i 14 dager. Jeg skal være i en liten dal uten internett. Nå er den dalen i den såkalte Syden, men likvel! Kanskje jeg omkommer uten nettet...

God tur! ; )

Ja, laguna er borte ja...

Gjest millit

Og hvor er tigertrollet? Begge er borte.

Gjest Skjermtrollet

SDD er vel selvskreven.. tror de fleste er nysgjerrig på han! Artig fyr med mye meninger:)

Deg Pricilla, tror du er ei artig jente med litt fart i.. Tenker forøvrig på høna til Fritjof (skikkelsen til Øyvind Blunck) når jeg ser nicket ditt:o)

Ellers er det jo nick som stadig går igjen da!

Pappa Bjørn, favn, Dorthe, musikeren og sør.. hehe!

Annonse

Pleier ikke svare på slike tråder som har med personer her inne å gjøre, så dette er unntaket som bekrefter regelen ;)

Jeg kunne tenkt meg å møte

vin, mil, rufsetufsa, sør, kanskje iznowgood, snilen, ildg og ...deg Pricilla, fordi jeg hadde sånn en tåpelig diskusjon med deg forleden ;)

Hilsen

Hyggelig at du tenker på meg :-)

Har ennå ikke kommet helt over at du sa du var lyshåret... Tenker fremdeles på deg som mørk!

I tillegg til de du nevner, ville jeg ha møtt Celia (fordi vi har pratet mye på Graviditetsforum), Lillemus (fordi hun er en av veteranene her, og jeg har "kjent" henne i mange år) og sikkert en del andre jeg ikke kommer på i farten.

Ha en god dag, og sov godt i natt, Pricilla!

Pleier ikke svare på slike tråder som har med personer her inne å gjøre, så dette er unntaket som bekrefter regelen ;)

Jeg kunne tenkt meg å møte

vin, mil, rufsetufsa, sør, kanskje iznowgood, snilen, ildg og ...deg Pricilla, fordi jeg hadde sånn en tåpelig diskusjon med deg forleden ;)

Hilsen

Takk , koslig og bli nevnt ;o)

Tja , vankelig å si men ; Dorthe ,favn , prust , SierDuDet , mil , Persille , karisma , Gemini , Iznowgood , Kizza , damedame , Goliat , deg og sikkert mange jeg glemmer i farta ;o)

Grunnen er vel at jeg har dannet et "ansikt" at dem ,og mange har vært til god støtte inniblant for meg !

Sør har jeg truffet ; en kjempekoslig type ;o)

Det er det som er så dumt med å nevne navn ; at en glemmer så mange andre...

Kom på noen andre som jeg også må få si har vært til hjelp mang en gang :

hare , Gyda , mariflyfly , halogen , sigga , Vincent , Rusleog amtyst ;o)

Og sikkert flere ;o)

Alt i alt ; mange kjekke folk som jeg gjerne skulle møtt!

Tja , vankelig å si men ; Dorthe ,favn , prust , SierDuDet , mil , Persille , karisma , Gemini , Iznowgood , Kizza , damedame , Goliat , deg og sikkert mange jeg glemmer i farta ;o)

Grunnen er vel at jeg har dannet et "ansikt" at dem ,og mange har vært til god støtte inniblant for meg !

Sør har jeg truffet ; en kjempekoslig type ;o)

Hyggelig å bli nevnt! :-)

Du er absolutt en person jeg er nysgjerrig på og stadig lar meg imponere av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...