Gå til innhold

Hvem kunne du tenkt deg å møte herfra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

11

• Ulv I Faarikaal

8

• vin

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Det må bli Lillemus, prust, vin, pip, SierDuDet, Sør, Pappa Bjørn, Ulv i Faarikaal...sikkert flere også, men det var disse jeg kom på nå.

Hvorfor? Fordi jeg lurer på hvem som gjemmer seg bak nickene, jeg har dannet meg et bilde og lurer på om det stemmer eller ikke, og fordi de har skrevet en del jeg har lagt merke til.

Annonse

Det er så mange nedover her som vil møte meg at jeg vurderer seriøst om jeg for en kveld skal selge meg til høystbydene og la pengene gå til en god sak. Altså til meg.

:)

Men det var jo litt koselig også, da. Spesielt hun som vil møte meg fordi jeg er så kjekk. Hun er sikkert en av de som gjerne vil smøre inn kroppen min i jordbær og slikke meg ren. Det er mange av dem.

Gjest Pricilla

Det er så mange nedover her som vil møte meg at jeg vurderer seriøst om jeg for en kveld skal selge meg til høystbydene og la pengene gå til en god sak. Altså til meg.

:)

Men det var jo litt koselig også, da. Spesielt hun som vil møte meg fordi jeg er så kjekk. Hun er sikkert en av de som gjerne vil smøre inn kroppen min i jordbær og slikke meg ren. Det er mange av dem.

Hehe... : ) Hadde vært morro å møte deg, men å smøre deg inn i jordbær og slikke deg vet jeg ikke helt om jeg kunne tenkt meg men...

Du er en artig skrue du!

Gjest Pricilla

Pleier ikke svare på slike tråder som har med personer her inne å gjøre, så dette er unntaket som bekrefter regelen ;)

Jeg kunne tenkt meg å møte

vin, mil, rufsetufsa, sør, kanskje iznowgood, snilen, ildg og ...deg Pricilla, fordi jeg hadde sånn en tåpelig diskusjon med deg forleden ;)

Hilsen

Lige måde! ; ) Er proff i tåpelige krangler! Hehe... men er aldri vondt ment. Er også flink til å formulere meg feil noen ganger så innleggene mine blir misforstått.. Venner av meg hadde skjønt at det ikke varså negativt ment som det kan oppfattes som. Skal prøve å skjerpe meg litt der da..

Ville også møtt vin, Lillemus, laguna og mange flere jeg ikke kommer på i farta.. men er mest nyskjerrig på SDD og så Petter Smart da!

Lige måde! ; ) Er proff i tåpelige krangler! Hehe... men er aldri vondt ment. Er også flink til å formulere meg feil noen ganger så innleggene mine blir misforstått.. Venner av meg hadde skjønt at det ikke varså negativt ment som det kan oppfattes som. Skal prøve å skjerpe meg litt der da..

Ville også møtt vin, Lillemus, laguna og mange flere jeg ikke kommer på i farta.. men er mest nyskjerrig på SDD og så Petter Smart da!

Med lang fartstid på dol blir vel vi alle proff på dét ;)

*logger ut*

Ha en god dag!

Ulv, Sør, mrxx og petter smart.

Så vil jeg fremheve vin. Hun har en enestående evne til å være like blid og like rolig uansett om hun får kritikk og spydige kommentarer. Hun lytter, og kan også være enig med kritikere av og til. Det er en sjelden og flott egenskap. Hun fortjener honnør.

petter smart

Hva er det du lurer på da? ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...