Gjest ildg Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Av kvinner forstår jeg bare ca 80%. De siste er totalt i tåka. Slo de deg helt ut? (De 20%) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Slo de deg helt ut? (De 20%) Nei men de siste 20% av damers psyke og aktiviteter er ikke for menn å få innsikt i. Enda verre: bare 2% av alle flaskene på badet er identifiserbare for menn. 0 Siter
damedame Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Nei men de siste 20% av damers psyke og aktiviteter er ikke for menn å få innsikt i. Enda verre: bare 2% av alle flaskene på badet er identifiserbare for menn. Resten av flaskene inneholder hodepine-dråper, som alle damer om kvelden tar en tår av, for å kunne skylde på hodepine uten å ty til en hvit løgn. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Resten av flaskene inneholder hodepine-dråper, som alle damer om kvelden tar en tår av, for å kunne skylde på hodepine uten å ty til en hvit løgn. Jeg har aldri fått avslag pga hodepine, det er fordi jeg er så god elsker, og at de evt glemmer hodepinen. 0 Siter
Gjest Sweetpea Danderfluff Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Ingen, hvorfor skulle jeg ville det? Enig. Det er jo nettop det som er poenget med slike fora, at man er anonym. 0 Siter
maiken76 Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Enig. Det er jo nettop det som er poenget med slike fora, at man er anonym. Jupp... 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg har aldri fått avslag pga hodepine, det er fordi jeg er så god elsker, og at de evt glemmer hodepinen. Da ble damedame deg svar skyldig;-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Da ble damedame deg svar skyldig;-) Tenk å ha en så dårlig elsker at man må lyve på seg hodepine? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Tenk å ha en så dårlig elsker at man må lyve på seg hodepine? Nja, hun sa ingenting om det. 0 Siter
damedame Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg har aldri fått avslag pga hodepine, det er fordi jeg er så god elsker, og at de evt glemmer hodepinen. De glemmer hodepinen? Så de "hadde" det før akten startet, og så får prestasjonene dine dem/kona til å glemme det? Nå må du forklare deg 0 Siter
damedame Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Da ble damedame deg svar skyldig;-) Åh, nei du. Jeg var ute i den vide verden og vandret da UiF pønsket ut sitt svar til meg. 0 Siter
damedame Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Tenk å ha en så dårlig elsker at man må lyve på seg hodepine? Ja, huff. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 De glemmer hodepinen? Så de "hadde" det før akten startet, og så får prestasjonene dine dem/kona til å glemme det? Nå må du forklare deg Jeg vet ikke, men kanskje jeg har fått tak i dem med en mer robust skalle? 0 Siter
damedame Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg vet ikke, men kanskje jeg har fått tak i dem med en mer robust skalle? hehe, ja, da tåler hun vel dunk av forskjellige slag 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Åh, nei du. Jeg var ute i den vide verden og vandret da UiF pønsket ut sitt svar til meg. Ulver pønsker ikke;-) 0 Siter
damedame Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Ulver pønsker ikke;-) ei heller ildg, tenker jeg Navnet forplikter 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 ei heller ildg, tenker jeg Navnet forplikter Jeg pønsker på faenskap støtt, jeg synes det er underholdende. Men jeg stiller ikke på DOL med livssyn og politiske meninger. Jeg vil heller være her som litt, ehh - useriøs. Men selvfølgekig mener jeg mitt om det meste privat. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 hehe, ja, da tåler hun vel dunk av forskjellige slag "Hun", ulver har ingen faste quinder! 0 Siter
damedame Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg pønsker på faenskap støtt, jeg synes det er underholdende. Men jeg stiller ikke på DOL med livssyn og politiske meninger. Jeg vil heller være her som litt, ehh - useriøs. Men selvfølgekig mener jeg mitt om det meste privat. en liten fargeklatt? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 en liten fargeklatt? Ihvertfall en klatt:-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.