Gå til innhold

Hva har vi krav på vi alenemødre??

Anbefalte innlegg

Gjest Cencen

Jeg er alenemor og sliter da litt med økonomien! Jeg lurer på hva vi egentlig har krav på, er det noen smutthull liksom??

Per i dag får jeg overgangsstønad, barnetrygd og forskuddsbidrag. Jeg får ikke bostøtte før mai mnd.. Barnet mitt er født 11 dager etter fristen!!

Hadde vært kjempe fint hvis noen visste noe og kunne gi meg noen tips! :)

Fortsetter under...

Hei!

Hvor gammel er babyen din?

Har du utdannelse?

Skal du tilbake i jobb?

Har du FULL overgangsstønad?

Har du tenkt på barnehage i fremtiden?

Her er masse hjelp du kan få, men som du forstår så må hjelpen ofte tilpasses hver enkelt,- fordi bakgrunnen vår før barnet kom til verden er veldig forskjellig fra en mamma til en annen:))

Hei!

Hvor gammel er babyen din?

Har du utdannelse?

Skal du tilbake i jobb?

Har du FULL overgangsstønad?

Har du tenkt på barnehage i fremtiden?

Her er masse hjelp du kan få, men som du forstår så må hjelpen ofte tilpasses hver enkelt,- fordi bakgrunnen vår før barnet kom til verden er veldig forskjellig fra en mamma til en annen:))

Hun er fire mnd.. Jeg er akkurat ferdig med å studere.. Får 8766 i overgangsstønad (rentefritt)

Du leser kanskje ikke dette nå.. Men takk for svaret uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...