Gå til innhold

Ekstra jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Mohanna
Skrevet

Jeg prøver å søke på noen jobber, men går litt tom for ideer på hva jeg kan søke på. Jeg er en ung jente og har sertifikat klasse B. Har ikke noe utdanning som jeg kan bruke. Jeg kan ikke jobbe med noe butikkarbeid for jeg passer ikke til å jobbe blandt så mye mennesker.

Tips?

Gjest trives som det jeg i alle fall:)
Skrevet

Assistent på sykehjem?

Skrevet

Det finnes butikkjobber hvor du ikke håndterer kunder og masse folk, for eksempel dersom du jobber "bak kulissene" i en stor ferskvaredisk. Da pakker og veier du kjøttvarer og lignende.

Ellers kan du kontakte et vikarbyrå - de er flinke til å finne jobber som passer den enkeltes evner og personlighet.

Gjest thetraveller
Skrevet

Assistent på sykehjem?

Der må man i alle fall være utadvent og imøtekommende til mennesker! Jeg ville ikke sagt at det er stedet å jobbe på, dersom man ikke liker å treffe folk (om det nå ikke var snakk om mange på en gang da...)

Skrevet

Postverket? Der kan man jobbe med mye forskjellig. Du har folk rundt deg men mye av jobbingen er selvstendig. Staben er variert ift. kjønn og etnisk bakgrunn.

Skrevet

Postverket? Der kan man jobbe med mye forskjellig. Du har folk rundt deg men mye av jobbingen er selvstendig. Staben er variert ift. kjønn og etnisk bakgrunn.

Postverket????!!!!!????

Halve postverkestaben har jo blitt oppsagt og tusler rundt på ventelønn!

Gjest også alene på jobb..
Skrevet

Der må man i alle fall være utadvent og imøtekommende til mennesker! Jeg ville ikke sagt at det er stedet å jobbe på, dersom man ikke liker å treffe folk (om det nå ikke var snakk om mange på en gang da...)

Man kan jobbe på en liten avdeling, også f.eks. med ms-pasienter. Da er man alene i en leilighet med en ms-pasient. Det kunne vært noe?

Gjest også alene...
Skrevet

På sykehjem kan du jobbe alene med en ms-pasient.

Skrevet