Gå til innhold

Ekstra jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Mohanna
Skrevet

Jeg prøver å søke på noen jobber, men går litt tom for ideer på hva jeg kan søke på. Jeg er en ung jente og har sertifikat klasse B. Har ikke noe utdanning som jeg kan bruke. Jeg kan ikke jobbe med noe butikkarbeid for jeg passer ikke til å jobbe blandt så mye mennesker.

Tips?

Gjest trives som det jeg i alle fall:)
Skrevet

Assistent på sykehjem?

Skrevet

Det finnes butikkjobber hvor du ikke håndterer kunder og masse folk, for eksempel dersom du jobber "bak kulissene" i en stor ferskvaredisk. Da pakker og veier du kjøttvarer og lignende.

Ellers kan du kontakte et vikarbyrå - de er flinke til å finne jobber som passer den enkeltes evner og personlighet.

Gjest thetraveller
Skrevet

Assistent på sykehjem?

Der må man i alle fall være utadvent og imøtekommende til mennesker! Jeg ville ikke sagt at det er stedet å jobbe på, dersom man ikke liker å treffe folk (om det nå ikke var snakk om mange på en gang da...)

Skrevet

Postverket? Der kan man jobbe med mye forskjellig. Du har folk rundt deg men mye av jobbingen er selvstendig. Staben er variert ift. kjønn og etnisk bakgrunn.

Skrevet

Postverket? Der kan man jobbe med mye forskjellig. Du har folk rundt deg men mye av jobbingen er selvstendig. Staben er variert ift. kjønn og etnisk bakgrunn.

Postverket????!!!!!????

Halve postverkestaben har jo blitt oppsagt og tusler rundt på ventelønn!

Gjest også alene på jobb..
Skrevet

Der må man i alle fall være utadvent og imøtekommende til mennesker! Jeg ville ikke sagt at det er stedet å jobbe på, dersom man ikke liker å treffe folk (om det nå ikke var snakk om mange på en gang da...)

Man kan jobbe på en liten avdeling, også f.eks. med ms-pasienter. Da er man alene i en leilighet med en ms-pasient. Det kunne vært noe?

Gjest også alene...
Skrevet

På sykehjem kan du jobbe alene med en ms-pasient.

Skrevet

Ta ekstra-vakter på bolig for psykisk utviklingshemmede el.lign. Forutsatt at du tror du kan egne deg til slikt arbeid selvsagt.

Gjest Pricilla
Skrevet

Kjør for Peppes pizza! De trenger også folk til å ta imot bestillinger.. men det er i Oslo da.. Vet jo ikke hvor du bor. Sjekk deres hjemmeside.

Gjest thetraveller
Skrevet

Man kan jobbe på en liten avdeling, også f.eks. med ms-pasienter. Da er man alene i en leilighet med en ms-pasient. Det kunne vært noe?

Hmm... hvor finner man så små avdelinger hen da? Blir vel nærmest som personlig assistent det?

Jeg har jobbet med MS-pasienter også, men det var innen rehabilitering, og de var flere pasienter samtidig som kom en periode til bo- og servicesenteret jeg jobbet på for noen år siden...

Skrevet

Hmm... hvor finner man så små avdelinger hen da? Blir vel nærmest som personlig assistent det?

Jeg har jobbet med MS-pasienter også, men det var innen rehabilitering, og de var flere pasienter samtidig som kom en periode til bo- og servicesenteret jeg jobbet på for noen år siden...

Snakk med sykehjemmet/bo- og servicesenteret. Skriv en jobbsøknad; skriv hva du ønsker. Eller møt opp personlig og snakk med leder. Så kan vedkommende be deg levere søknad. På sykehjemmet her er det boliger/leiligheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...