Gå til innhold

Slør, eller ikke slør


musikeren

Anbefalte innlegg

Hvis røyking av skorpioner var det eneste hun reagerte på er jeg ganske nysgjerrig på hva hun kjente igjen? Alt?

Nei, hun hadde mange spørsmål, men jeg satt ikke å lyttet på hele samtalen deres.

Mulig at alt hun skriver er tilfelle, men da gjelder det som sagt akkurat de folkene hun har vært hos og ikke alle afghanere.

Hun har fått hørt rykter. Og ryktene skal liksom ha blitt oversatt til henne av disse menneskene selv.

Det er noe som skurrer her.

Ingen ville ha oversatt mye av det hun skriver i boken sin. Det vet jeg.

Om det er sant at de har sagt det hun skriver, må hun ha tatt samtalene opp på bånd (sjult) og fått oversatt det senere av noen andre. ;)

Det er jeg overbevist om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 540
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    133

  • Ulv I Faarikaal

    118

  • Taj Mahal

    72

  • Dorthe

    33

Mest aktive i denne tråden

Du skriver: "Barbert isse, masse skjegg, piercing her og der, tatoveringer, som er tydelige å se siden han bare har på seg en skinnvest uten ermer oventil, slitt olabukse, armyboots."

Det er dog en "liten" forskjell mellom dette og et diskret sjal på hodet.... ;-)

Med vennlig hilsen

Hva med en skikkelig rastafari da med møkkete dreads? Stinkende av marihuana. Det er også religiøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en skikkelig rastafari da med møkkete dreads? Stinkende av marihuana. Det er også religiøst.

Det er vel neppe religiøst at dreadlocks skal være møkkete?

De kan "gjemmes" i en lue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker da mistenkelig uskyldig?

:)

Slik tenker en god del muslimer, Ulv. Og en god del tenker slik du frykter. Noe som hadde vært fantastisk om vi fikk slutt på.

Så der er vi enige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis vi kan nekte vanlige nordmenn jobb fordi de har tryne fullt av piercing, så jo. Da kan vi også nekte en som kommer med et eller annet plagg på hue å bruke plagget på jobb.

Men i utgangspunktet er jeg enig i at det er for dumt å være så firkanta, og persnlig gir jeg f... i om jenta jeg kjøper mat av har turban eller piercing i nesa.

Jente med turban! *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, hun hadde mange spørsmål, men jeg satt ikke å lyttet på hele samtalen deres.

Mulig at alt hun skriver er tilfelle, men da gjelder det som sagt akkurat de folkene hun har vært hos og ikke alle afghanere.

Hun har fått hørt rykter. Og ryktene skal liksom ha blitt oversatt til henne av disse menneskene selv.

Det er noe som skurrer her.

Ingen ville ha oversatt mye av det hun skriver i boken sin. Det vet jeg.

Om det er sant at de har sagt det hun skriver, må hun ha tatt samtalene opp på bånd (sjult) og fått oversatt det senere av noen andre. ;)

Det er jeg overbevist om.

Du vil helst leve i din rosenrøde verden, og jeg visste at noen ville insinuere at hun lyver.

Vi i rosenes leir vil ikke se og tro at noe så ille finnes. Slik kan uvesenet fortsette.

Hvorfor tror du Åsne skrev boka? For å sverte en bokhandler?

Jeg er også litt skeptisk, men bare til at bokhandleren kommer til Norge for å lage publisitet for boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille muslimer ser vekk fra halve koranen, og er tilbøyelig til å nekte for at resten eksisterer, mange syns det er vanskelig å bli konfrontert med de stygge tekstene.

Ja, akkurat som kristne når du siterer Hosea 14:1 til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. jaja.

2. Jeg liker å lære noe nytt. Vær så snill å opplys meg hvilke muslimske land og hvilken muslimsk trosretning dine mange muslimske miniskjørtvenninner kommer fra.

3. Selvfølgelig har det relevans om en organisasjon er en minioritet i 2 land, eller om den omfatter store deler av 1 millard mennesker. Og tolkningen deres.

Jeg kjenner en sexy, vakker, muslimsk dame fra Iran. Hun går i miniskjørt og virkelig lekker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvem bestemmer at de ikke skal ha det på?

Tvert om er det mange som vil la dem velge fritt. Ikke mellom sjal og fordømmelse, det er ikke ekte fritt valg.

Hvorfor kan de ikke gå uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel neppe religiøst at dreadlocks skal være møkkete?

De kan "gjemmes" i en lue.

Det er absolutt det mest estetiske :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo synd at paranoiaen din ikke stemte denne gangen heller...

Helt paranoid er han ikke. Det er som kjent en del folk som går i mot islam å tvangsgifter og gjør andre ting som islam er i mot.Og som byr i mot de fleste oppegående folk rundt om i verden.

Men heldigvis er de få, selv om mange av dem har kommet til vestlige land for å få en rikere tilverelse en de hadde bak fjellene i sitt eget hjemland, så representerer de over hode ikke islam eller muslimer flest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja, det var jo synd at paranoiaen din ikke stemte denne gangen heller...

Jeg kan ikke si å ha lagt merke til at noen vil meg vondt eller følger etter meg i dag, faktisk ikke hele forrige måned.

Unntatt en liten kattefrøken i dag som hadde savnet godbiten sin i 14 dager, den kommer innom en gang i uka eller så for å få en liten bit kylling, pølse eller skinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en skikkelig rastafari da med møkkete dreads? Stinkende av marihuana. Det er også religiøst.

At folk er illeluktene er en sak som går utover ens neste. At folk har fletter, skader eller plager da ingen.

Bortsett fra de med fordommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert om er det mange som vil la dem velge fritt. Ikke mellom sjal og fordømmelse, det er ikke ekte fritt valg.

Hvorfor kan de ikke gå uten?

Hvorfor vil noen nekte dem å gå med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk er illeluktene er en sak som går utover ens neste. At folk har fletter, skader eller plager da ingen.

Bortsett fra de med fordommer da.

Jeg snakker om dreads, ikke om fletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt paranoid er han ikke. Det er som kjent en del folk som går i mot islam å tvangsgifter og gjør andre ting som islam er i mot.Og som byr i mot de fleste oppegående folk rundt om i verden.

Men heldigvis er de få, selv om mange av dem har kommet til vestlige land for å få en rikere tilverelse en de hadde bak fjellene i sitt eget hjemland, så representerer de over hode ikke islam eller muslimer flest. :)

Nei, hans paranoia baserer seg på at han tar de verste tilfellene og gjør som om alle er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil helst leve i din rosenrøde verden, og jeg visste at noen ville insinuere at hun lyver.

Vi i rosenes leir vil ikke se og tro at noe så ille finnes. Slik kan uvesenet fortsette.

Hvorfor tror du Åsne skrev boka? For å sverte en bokhandler?

Jeg er også litt skeptisk, men bare til at bokhandleren kommer til Norge for å lage publisitet for boka.

Åsne ville skrive en spennende bok. Penger er kjekt å ha og det er noe de aller fleste gjerne vil ha. ;)

Bokhandleren liker helt sikkert også penger.

Men som jeg sa, du burde lese forordene hennes. ;)

Ingen land er rosenrøde. Men i ingen land er heller alle mennesker like. Heldigvis.

Tror du noen hadde giddet å skrive en bok om livet ditt for eksempel? Eller tror du forfatteren hadde valgt for eksempel Veronica Orderud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si å ha lagt merke til at noen vil meg vondt eller følger etter meg i dag, faktisk ikke hele forrige måned.

Unntatt en liten kattefrøken i dag som hadde savnet godbiten sin i 14 dager, den kommer innom en gang i uka eller så for å få en liten bit kylling, pølse eller skinke.

Nei, det må være derfor du har skrevet ca 40 (?) innlegg til meg idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...