Gå til innhold

Kjøpstips hårstyling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lang er den luggen da?

Jeg synes Catzy-produktene er bra, og de "flasser" ikke.

Kjøpte en gele til guttungen sist han klippet seg, og den heter så mye som.... *løper og ser etter*.....

Kadus SLALOM Blue Ice, shine gel (ultra strong).

Synes denne er veldig fin, for det er så lite som skal til, og dermed blir den veldig drøy også.

Gjest uten signatur

Hvor lang er den luggen da?

Jeg synes Catzy-produktene er bra, og de "flasser" ikke.

Kjøpte en gele til guttungen sist han klippet seg, og den heter så mye som.... *løper og ser etter*.....

Kadus SLALOM Blue Ice, shine gel (ultra strong).

Synes denne er veldig fin, for det er så lite som skal til, og dermed blir den veldig drøy også.

Takk for tips!

Luggen er slik vanlig fjortislugg som skal stå litt opp da, på et ellers ganske kortklipt hode.

Hender jeg stjeler litt for å ha i min egen lugg også.

Catzy er det dagligvare det da eller?

Gjest uten signatur

Jeg er veldig fornøyd med produktene til Define (bortsett fra shampoen), det er eneste hårskummet som noensinne har fått håret mitt til å ligge sånn som jeg vil.

Jeg har prøvd Define Shepa Gel. Er det den du bruker?

Verken jeg eller sønn min likte den. Det datt liksom ned igjen med en gang.

Kommer nok helt an på hårkvalitet. Vi har nok begge forholdsvis tykt og tungt hår. Men nå er det bare luggen vi bruker det i da, men Define bare flata ut etter en stund.

Takk for tips!

Luggen er slik vanlig fjortislugg som skal stå litt opp da, på et ellers ganske kortklipt hode.

Hender jeg stjeler litt for å ha i min egen lugg også.

Catzy er det dagligvare det da eller?

Catzy er dagligvare ja, men jeg ville heller valgt en sterk hårgele (som den jeg nevnte) om den er til en lugg. Den beste jeg har prøvd er den som ble kjøpt hos frisøren. Med bruk av andre typer hr luggen alltid falt ned etter kort tid...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...