Gå til innhold

Når sprenger bomben som utløser krig i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, både du og AKP(m-l) er mot mangfold.

Takk for oppklaringen. Du er komplett forvirret.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

16

• Sør

14

• snø

8

• Taj Mahal

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

De samme gamle løgnene, repetert i det uendelige i håp om at noen like kunnskapsløse som deg faktisk skal tro at mølet er sant.

Du begynner visst alltid med å kalle alle for løgnere uansett om det (du ikke liker) er riktig eller ikke.

Skrevet

Du begynner visst alltid med å kalle alle for løgnere uansett om det (du ikke liker) er riktig eller ikke.

Det du presenterer om jøder, asylsøkere, innvandrere, muslimer, osv. er løgner, og med et sannhetsinnhold som man forventer fra AKP(m-l)s rapporter om NHO.

Det eneste du bedriver er trakassering av uskyldige.

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg tør ikke tenke på det...

Godtroende Ola Norman.. det er jo tydelig at det ikke går an å mikse kulturer som vi prøver på.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det du presenterer om jøder, asylsøkere, innvandrere, muslimer, osv. er løgner, og med et sannhetsinnhold som man forventer fra AKP(m-l)s rapporter om NHO.

Jeg kan dokumentere påstandene, svært enkelt.

Krekar kan vi selv følge i pressen, nye beviser mot han i dag.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg tør ikke tenke på det...

Godtroende Ola Norman.. det er jo tydelig at det ikke går an å mikse kulturer som vi prøver på.

Noe sier at man skal være beredt og se hva som skjer i andre land. Det har ikke nordmenn gjort.

Det jeg beskriver begynte pent og pyntelig i Frankrike for 20 år siden, akkurat som her i landet nå. Vi ligger kanskje 10 år etter Tyskland, StBr og Sverige.

Vi nordmenn har en lang historie med sendrektighet og naivitet.

F eks vår helseminister sa i 1975 at vi ikke hadde noe narkotikaproblem i Norge. Dagen etter fikk hun rapport fra forskrekkede utekontakter som opplyste at vi f eks hadde 1200 registerte sprøytenarkomane. De var målløse over at hun kunne påstå slikt.

Statiskikere har beregnet at det smugles inn 100.000 liter ren alkohol pr døgn til Norge, Regjeringen velger å se bort fra det siden det ikke kan dokumneteres og baserer vår alkoholpolitikk på det dokumenterte som indikerer at det ikke smugles i det hele tatt. Når begynte smuglere å dokumentere sin smugling overfor myndigheter?

Den samme regjeringen nektet å godta at våre innvandrere er overrepresentert i krim.statistikken, samtidig hindret antirasister i forvaltningen at statistikk ble utarbeidet og/eller utlevert. Ingen turde utlevere, utrabeide eller settes i forbindelse med slik statistikk, unntatt FrP da, av redsel for jobbene sine.

Nå er problemene blitt så store at myndighetene får pusteproblemer og indikasjonene titter fram av seg selv samme hvor mange som holder tilbake informasjon.

Skrevet

Men sør, da? Da er jo kjent at Frankrike sliter med store problemer som følge av den innvandringspolitikken de har ført. Det er en realitet.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Men sør, da? Da er jo kjent at Frankrike sliter med store problemer som følge av den innvandringspolitikken de har ført. Det er en realitet.

Jeg har dokumentasjonen klar, så nå får vi se. Et så enormt problem som dette kan ikke stikkes under stol, og det er veldokumentert.

Vi får se hva hustyrannen vår klarer å hoste opp mot dette.

Gjest QuePasta
Skrevet

Jeg har dokumentasjonen klar, så nå får vi se. Et så enormt problem som dette kan ikke stikkes under stol, og det er veldokumentert.

Vi får se hva hustyrannen vår klarer å hoste opp mot dette.

I påvente av det, kanskje du kunne synliggjøre noen lenker til noenlunde pålitlige kilder?

Jeg innbilte meg f.eks. at problemene rundt forstadene i frankeriket ble mindre på slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000, og videre at det ekstreme høyre har stått for mye av problemene i der.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

I påvente av det, kanskje du kunne synliggjøre noen lenker til noenlunde pålitlige kilder?

Jeg innbilte meg f.eks. at problemene rundt forstadene i frankeriket ble mindre på slutten av 90-tallet/begynnelsen av 2000, og videre at det ekstreme høyre har stått for mye av problemene i der.

Kun et lite utvalg fra Norge som ikke er altfor gammelt. Artiklene gjenspeiler ikke nødvendigvis mine meninger helt eller delvis.

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=704665

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article.jhtml?articleID=671080

http://www.hallingdolen.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20031023/LESARBREV/110230031

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=441618

http://www.nationen.no/meninger/leder/article129752.ece

Og her kommer Muslimsk Folkeparti?

http://www.nationen.no/nyheter/article128593.ece

Gjest QuePasta
Skrevet

Dette viser vel mest at ekstrem-høyre og rasismen øker i frankeriket. At norske ambasader i utlandet mottar en trussel eller 2 er vel heller ikke noe nytt.

Jeg tenkte mer på det du sa i første innlegget, nemlig at terror-faren i norge øker, og at

"Millioner muslimer er i ferd med å forandre det franske samfunn. De underminerer velferdsstaten, kriminaliteten nærmest eksploderer, terrorister trener for åpen scene, myndighetene jages ut av store områder."

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Og de linkene skulle "bevise" hva da?

Ikke bry deg om det du.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Og de linkene skulle "bevise" hva da?

Ikke bry deg om det du.

Skrevet

Ikke bry deg om det du.

Det var vel det nazistene sa til befolkningen som stilte spørsmålstegn ved trakasseringen av jøder i 1937 også.

"La oss få trakassere jødene i fred!"

Skrevet

Neida, selvfølgelig ingenting interessant i denne tråden, heller...

Jeeeezes, har du fått muslimer fullstendig på hjernen, eller???? Spist en du ikke tålte, kanskje???

Hjelpes jeg er lei av at DOL spames av de evig lange "diskusjonstrådene" om hvor vidt det store flertallet av mørkhudede mennesker er farlige Busemenn, som planlegger å overta verden!!!!

Få dere et liv!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Neida, selvfølgelig ingenting interessant i denne tråden, heller...

Jeeeezes, har du fått muslimer fullstendig på hjernen, eller???? Spist en du ikke tålte, kanskje???

Hjelpes jeg er lei av at DOL spames av de evig lange "diskusjonstrådene" om hvor vidt det store flertallet av mørkhudede mennesker er farlige Busemenn, som planlegger å overta verden!!!!

Få dere et liv!

La være å lese da vel. Du kan velge forum også, se "Nye fra utvalgte" så slipper du å se det du ikke vil.

Skrevet

La være å lese da vel. Du kan velge forum også, se "Nye fra utvalgte" så slipper du å se det du ikke vil.

Så du mener at jeg skal velge bort "åpent forum" og slutte å forsøke å finne noe interessant blant alt dritten, slik at du og de andre kverulantene kan få boltre dere fritt??

Man forsøker jo å holde seg unne enkelte innlegg, men av og til er det vanskelig å treffe rett innlegg når ni av ti bare er møkk...

Innse det, det store flertallet synes dere er en pest & en plage :-)))

Men det er jo bra dere får det ut, det er ikke godt å gå med sånn inni seg, har jeg hørt...

Beste hilsen fra

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Så du mener at jeg skal velge bort "åpent forum" og slutte å forsøke å finne noe interessant blant alt dritten, slik at du og de andre kverulantene kan få boltre dere fritt??

Man forsøker jo å holde seg unne enkelte innlegg, men av og til er det vanskelig å treffe rett innlegg når ni av ti bare er møkk...

Innse det, det store flertallet synes dere er en pest & en plage :-)))

Men det er jo bra dere får det ut, det er ikke godt å gå med sånn inni seg, har jeg hørt...

Beste hilsen fra

Du gjør det veldig vanskelig nå.

>>Innse det, det store flertallet synes dere er en pest & en plage

Mitt kall i livet er ikke å rette meg etter dine ønsker. Hvis det store flertallet vil meg noe, kan de skrive selv. Jeg tror ikke du er valgt til noen talsperson.

Om det er som du sier, så er det vel slik, uten at jeg bryr meg særlig om det. Jeg bryr meg ikke om at innlegg blir sletta heller. Kan gjerne slette hele DOL for meg.

Skrevet

Du gjør det veldig vanskelig nå.

>>Innse det, det store flertallet synes dere er en pest & en plage

Mitt kall i livet er ikke å rette meg etter dine ønsker. Hvis det store flertallet vil meg noe, kan de skrive selv. Jeg tror ikke du er valgt til noen talsperson.

Om det er som du sier, så er det vel slik, uten at jeg bryr meg særlig om det. Jeg bryr meg ikke om at innlegg blir sletta heller. Kan gjerne slette hele DOL for meg.

Har DOL glemt å meddele deg at jeg er DOL sin stemme ;o)

Nei, jeg regnet ikke med at du brydde deg om mine meninger og at du ville rette deg etter det og bli usynlig.

Men som jeg skrev i det første innlegget - jeg har hørt det skal være godt å få det ut!

Og det var det! Det var deilig å si at jeg er MØKKALEI av at DOL renner over av søppeldiskusjoner om innvandrere og muslimer og andre Farlige Busemenn!

Sånn! Der fikk jeg sagt det igjen! Og det var MINST like deilig denne gangen :-))

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...