Gå til innhold

Kikker du i toalettskapene..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• mil1365380270

4

• nanna

2

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Nei erru gæren.

Bare såvidt jeg turte hos foreldrene til kjæresten min da jeg var nødt for å ha noe krem en gang...

Men jeg har bare fine og normale ting i mitt eget skap, i tilfelle jeg skulle få besøk av sånne frekkinger. Dildoen og analkremen ligger gjemt et helt annet sted.

Annonse

Annonse

Det har jeg faktisk aldri gjort. Eller tenkt på å gjort. Kanskje fordi jeg har så utrolig kjedelige toalettskap selv, så det faller meg ikke inn at andres kan være særlig interessante. Hva i alle dager får man ut av å se analsalva til venner anyway?

For å si det rett ut, så syns jeg det er frekt, jeg. Sikkert til stor underholdning for dem som gjør dette, men selv kunne det ikke fallt meg inn...Og jeg hadde ikke likt om noen rotet i mine skap heller!

Tok en fyr på fersken en gang. Det var en jeg hadde noe på gang med...han var på badet mitt, og sto med vidåpne skapdører, da jeg gikk forbi..Snakk om å glemme å lukke døren...!

Jaja, hver sin lyst!;-)

mil1365380270

Er nok litt naiv, for inntil nylig, var det en selvfølge for meg, at det var helt uakseptabel oppførsel når man er på besøk hos folk. Går du i toalettmapper el.l. også?

Har ikke noe hemmelig i skapene, det tittere måtte finne støtende, er deres eget problem, men jeg mener det er uhøflig!

Fytti helvete, hva noen finner på å gjøre. Jeg kunne ikke tenkt meg å kikke i andres skap, det får da være måte på av uhøflig opptreden.

Hadde du likt at andre snoket i dine skap? Sikkert ikke, så hvorfor skal du da gjøre det hos andre?

Det er noe som heter at du ikke skal gjøre noe mot andre som du ikke vil de skal gjøres mot deg.

mil1365380270

Fytti helvete, hva noen finner på å gjøre. Jeg kunne ikke tenkt meg å kikke i andres skap, det får da være måte på av uhøflig opptreden.

Hadde du likt at andre snoket i dine skap? Sikkert ikke, så hvorfor skal du da gjøre det hos andre?

Det er noe som heter at du ikke skal gjøre noe mot andre som du ikke vil de skal gjøres mot deg.

Kanskje kikkerne har forberedt skapene sine på besøk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...