Gå til innhold

Kikker du i toalettskapene..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• mil1365380270

4

• nanna

2

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Nei. Ikke er jeg interessert heller. Mye artigere å se hva folk har i bokhyllene.

Seinfeld er en artig figur. Men jeg synes det var litt søkt at en uskyldig soppsalve i skapet på badet skulle diskvalifisere dama han datet.

Nå kunne jeg lage en ny tråd og spørre: Har du opplevd å sitte på en offentlig dass og oppdage at det er fritt for dasspapir etter at du har begynt å drite ?

Men jeg er altfor dannet til å spørre om noe sånt. Og jeg går ut fra at Elaine kun hadde pisset. Damer gjør bare det.

Snakker jeg i gåter? Ikke for de som ser på Seinfeld.

Gjest Pricilla

Hva??? Det er det frekkeste ejg har hørt på lenge! Hadde jeg merka eller ferska noen som snoka i baderomsskapet mitt hadde jeg blitt sint!

Det er SVÆRT privat hva man har i skapet.. jeg har i hvert fall mye privat i skapet på badet og skapet er alltid lukket, og jeg forventer at folk ikke åpner det bare for å snoke..

Så NEI jeg snoker ikke i andres skap!

Gjest anonym mamma

...men jeg har faktisk gjort det én gang...Det er mange år siden.

Det hadde seg slik at jeg skulle vanne blomster hos et vennepar som var på ferie. De var ufrivillig barnløse, og jeg vet de den gangen holdt på med prøverør.

Plutselig, på et øyeblikks innskytelse, åpnet jeg et toalettskap for å se etter graviditetstester. Det lå der. Men jeg tok den likevel ikke. Dagen etter gikk jeg til lege og fikk tatt en test. Den var positiv. Jeg var gravid. For første gang. Uplanlagt. Og tanken hadde ikke slått meg før jeg sto på badet foran toalettskapet til mine venner...

Annonse

Ulv I Faarikaal

En venninne til ei jeg var sammen med en gang var styggelig nysgjerrig. Som den fødte terrorist, så la jeg en bombefelle: tok det mest merkelige plastglasset jeg kunne finne, fylte sand i bunnen og en sånn "troll-i-eske-fjær" inni (med pip). Den satte jeg i medisinskapet. Da den omtalte venninne åpnet krukken på sin oppdager ferd, spretter trollet ut, damen rygger bakover og faller inn i dusjkabinettet med et brak.

Om historien ikke er sann så er det godt ljugi? Ingen tror på den, men albuen hennes gjør det.

Annonse

Gjest anti moralist

Selvfølgelig, tar en liten titt en gang i blandt..

Sjekker hvilken parfyme o.l. folk foretrekker. Og om de har det ryddig eller mye rot.

Rart at det er så mange moralister her inne. Har loksom ikke merker det på mange andre områder.

"Går det an" ???

Skrekk og gru. Selvfølgelig! Har ikke tatt livet av noen da.

mil1365380270

Selvfølgelig, tar en liten titt en gang i blandt..

Sjekker hvilken parfyme o.l. folk foretrekker. Og om de har det ryddig eller mye rot.

Rart at det er så mange moralister her inne. Har loksom ikke merker det på mange andre områder.

"Går det an" ???

Skrekk og gru. Selvfølgelig! Har ikke tatt livet av noen da.

Om du er på besøk hos noen du ikke kjenner så godt, regner jeg med at du spør om å få et glass vann, eller spør om du kan gå og ta selv? 5 minutter etter, er du inne i badeskapet til de samme menneskene, uten at de vet det..???

Eller er det bare hos folk du kjenner godt?

Hvis man lurer på noe, kan man spørre, føler man at man ikke har den åpenheten, får man la folk ha privatlivet sitt i fred.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...