Gå til innhold

Kikker du i toalettskapene..?

Anbefalte innlegg

Sett at du står på et fremmed baderom og vasker vekk blod fra hånden din. "Nå skulle jeg hatt en plasterlapp..", tenker du.

Hva gjør du?

Eller om du er forferdelig tørr på hendene og bare må ha litt krem? (Må ha det, bare må ha det)

Plaster ville jeg spørre etter. Håndkrem kunne vente til jeg kom hjem.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

5

• mil1365380270

4

• nanna

2

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

OK. Enn hvis du oppdager at du har fått mensen mens du sitter og tisser, har ikke tamponger eller bind selv og trenger det i full fart?

Ta litt dopapir i buksa og gå ut og spør. Det har gjester gjort hos meg, og jeg har gjort det på besøk. Greit når man sier fra etterpå at man har tatt, men det er hyggeligere når folk viser at de ikke har noen intensjon om å gå gjennom skapene dine.

De som har spurt, forteller jeg at bare kan ta neste gang de er i nød, og de andre, regner jeg med at bare tar, når de trenger noe.... Ikke like tillitvekkende...

Gjest Pricilla

OK. Enn hvis du oppdager at du har fått mensen mens du sitter og tisser, har ikke tamponger eller bind selv og trenger det i full fart?

Da legger ejg papir i trusa, og spør kvinnemenneske i huset om om låne tampong/bind, og går på do igjen.. Snoker ALDRI!

Tok en ob av dama til brodern når jeg var der, men esken sto framme, og vi er venninner.. Men sa faktisk at jeg hadde "lånt" en.

Gjest Pricilla

Ta litt dopapir i buksa og gå ut og spør. Det har gjester gjort hos meg, og jeg har gjort det på besøk. Greit når man sier fra etterpå at man har tatt, men det er hyggeligere når folk viser at de ikke har noen intensjon om å gå gjennom skapene dine.

De som har spurt, forteller jeg at bare kan ta neste gang de er i nød, og de andre, regner jeg med at bare tar, når de trenger noe.... Ikke like tillitvekkende...

Skrev akkuratt det samme som deg... Men leste innlegget ditt etterpå... : )

Da legger ejg papir i trusa, og spør kvinnemenneske i huset om om låne tampong/bind, og går på do igjen.. Snoker ALDRI!

Tok en ob av dama til brodern når jeg var der, men esken sto framme, og vi er venninner.. Men sa faktisk at jeg hadde "lånt" en.

Dette får meg til å tenke på en episode fra min aller første ungdom. Vi var en gjeng med ca. 17-åringer på hjemmefest, og min venninne hadde med seg en forholdsvis ny kjæreste.

De to forsvant snart inn på et soverom, men etter en stund kom gutten ut i døra, og ropte til husverten om han hadde en eske vaselin å låne ham....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...