Gå til innhold

internettdating og lek med følelser

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg vet ikke helt om dette er det rette forumet for dette innlegget, så vennligst bær over med meg.

Jeg la ut en profil på en av internett dating sitene, og fikk heller laber respons. Dette tror jeg hovedsaklig skyldes at jeg bor her i Norge, mens de fleste andre medlemmene er bosatt i Amerika. Etter at par uker fikk jeg en syk ide om å legge ut en profil som ikke var sann... Jeg fant på de utroligste ting om meg selv i profilen, og skannet villig vekk inn en masse bilder av en nydelig kvinne fra en motekatalog.

Responsen lot ikke vente på seg... Jeg fikk masse mail. Jeg svarte på samtlige, de fleste fikk høflige avslag. Poenget var jo ikke å faktisk komme i kontakt med noen av disse mennene på den andre siden av jorden, men heller følelsen av å få litt oppmerksomhet.

Men det var noen få menn som i løpet av et par måneder virkelig fanget min interesse. Dette var ikke spesielt vakre menn (det er ikke det ytre som tenner meg), men humoren deres. Emails fløy mellom gode gamle Norge og Canada og USA. Etterhvert ble det da også utvekslet telefonnummer (har uregistrert mobil), og vi ringte stadig vekk og pratet når vi ikke gadd å maile eller å møtes på en chatkanal. Jeg ble etterhvert temmelig så kreativ, da jeg faktisk er gift og har en ung sønn.

4 av disse 7 mennene som jeg mailet/telefonerte med, var spesielt interessert i meg, eller rettere sagt - i den de trodde jeg var. Og to av disse mennene (la oss kalle dem for Greg og Brian)utviklet jeg etterhvert ganske så sterke følelser for (jada - høres helt dumt ut, men det er sant). Spesielt Brian ble jeg etterhvert svært så begeistret for. Jeg hadde svært lyst til å fortelle sannheten til alle disse 7 i lang tid, men det hadde allerede gått for langt, og jeg ville ikke miste kontakten med dem.

For å gjøre en meget lang historie noe kortere så bestemte jeg meg i morges for å rett og slett fortelle dem hva jeg hadde gjort. Jeg sendte samtlige en mail, hvor jeg selvsagt beklaget på det sterkeste og forsøkte å forklare så godt jeg kunne.

Pga tidsforskjellene fikk jeg ingen reaksjon før i ettermiddag. Først ute var Barry - en mann jeg likte veldig godt, men ikke mer heller. Han hadde imidlertid begynt å få følelser for meg, eller dvs den han trodde jeg var. Han var selvsagt forbannet når han ringte, men likevel veldig allright. Han ville beholde kontakten og i det minste være venner.

Nestemann ut var Greg. Han var meget dypt såret og skjelte meg ut etter noter for så og slenge på røret. Det tok ikke mer enn to minutter så var han på mailen og ville ha utfyllende forklaring. Jeg prøvde å forklare så godt jeg kunne men problemet er et jeg har egentlig ikke noen fullgod forklaring på dette.

Tredjemann var Brian, han som jeg likte ekstra spesielt godt. Jeg mistenkte at han ikke hadde lest mailen sin om morran, så jeg ringte til ham, og fortalte ham sannheten. Jeg sa imidlertid ikke at jeg er gift - men sa istedet at jeg er separert. Han var helt rolig og sa at det var meg som person han hadde begynt å falle for, ikke bildene jeg hadde presentert. Jeg sa videre at jeg kunne vanskelig se for meg at det noen gang kunne bli noe mellom oss - i og med at jeg hadde løyet så ville han vel ha vanskelig for å stole på meg igjen. Videre at jeg pga mitt barn ikke bare kan ta med meg ungen og flytte til utlandet - ungen har jo en far her i Norge. Da ble han veldig lei seg og avsluttet samtalen. Nå har jeg sittet og prøvd å skrive mail til ham i 3 timer, er ikke helt fornøyd ennå, men sendte den avgårde likevel.

Resten av gjengen har reagert med vanntro, sinne og sårethet.

Jeg har vanskelig for å forstå selv hvordan jeg kunne finne på å gjøre slikt mot andre mennesker. Det er jo helt sykt. Jeg har såret 7 kjempeflotte menn, som det ikke finnes noe annet enn godt i. Og ikke minst har jeg gått bak ryggen på min mann og vårt felles barn. Ekteskapet vårt er ikke verd 5 flate sild, men vi holder sammen for guttungen sin del, og av praktiske årsaker.

Vet ikke helt hva jeg vil oppnå med å poste dette innlegget, i alle fall ikke sympati - for det fortjener jeg i sannhet ikke! Og ikke er jeg kald og beregnende heller - jeg har grått i hele dag - over alle 7, men kanskje helst for Greg som jeg visste kom til å bli utrolig såret, og for Brian som jeg er alldeles fra meg av fortvilelse for skal finne på å bryte forbindelsen.

Uansett - godt å få skrevet det ned. Takk for at dere gadd å lese innlegget mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131932-internettdating-og-lek-med-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du får nok ikke mye sympati her nei... Når du endelig skal fortelle Brian sannheten fortsetter du med enda en løgn om separasjon. Ny tabbe...

Hold deg til sannheten fremover så kan det kanskje komme noe godt utav det.

Det er bra at du endelig fortalte sannheten da, det var nok ikke lett. Om noe er positivt oppi dette her, så er det det.

Lykke til videre.

Gjest Martin Kk

Hjelpe meg, det er godt du sier det selv - at du ikke fortjener sympati. Dette var rett og slett drit råttent av deg! Hvordan kan du leke slik med andres følelser, og hvordan kan du lyve så sinnsykt om deg selv?

Hva har du oppnådd? Litt oppmerksomhet for en tid, men du sitter likevel igjen og har såret mange menn, og du sitter nå der med skjegget i postkassa.

Ærlig takt, du har vært uærlig mot deg selv, mannen din, mot 7 andre menn. Snakk om ekstremt idiot. unnskyld uttrykket, men dette hadde du nok likt å oppleve selv hvis du var på jakt etter den store kjærligheten? helt utrolig at sånne som deg finnes. Og dessverre tror jeg det er mange som deg.

Hvis noen tenker etter her, hvis noen var her på DOL for noen år tilbake, så var det også en kvinne som holdt på slik HER. Hun fremsto som vakker og flott på sin hjemmeside, men sannheten var en helt annen .Hun bare lekte.

Mange menn ble såret her. Kanskje var det deg. Hva vet vel jeg?

Utrolig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...