Gå til innhold

Male kjøkkenet, forslag til farge?

Anbefalte innlegg

Vi skal male kjøkkenet vårt, det er malt panel der, og i dag er det bonderødt. Det er ganske koselig, men nå ønsker vi oss lysere vegger. Vi vil ha en lys "krem-beige-aktig" farge. Jeg husker at alle skulle ha Lys Toscana for en tid tilbake, men hva er i vinden nå? Har noen en kjempefin farge å anbefale?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131960-male-kj%C3%B8kkenet-forslag-til-farge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

www.jotun.no har en fargevelger, der kan du sette farger på interiør og datamaskinen tegner opp rommet fargelagt med de fargene du velger, så bytter du ut og toner ned/opp som du vil.

Skriv ut på fargeskriver med produktliste og malingmengde.

Et imponerende stykke programmeringskunst spør du meg.

Annonse

Gjest magnoliafarge

Egghvit er svakt gulaktig som eggeskall, virker helt hvit. Veldig pen på dører, tak osv.

Vil du har noe mer krem, er jeg veldig fornøyd med Magnolia. Hvis det ikke skal helle mot rødt, da, magnolia heller kanskje en anelse mot grønt. Jeg opplever den som fredelig og natur-aktig.

www.jotun.no har en fargevelger, der kan du sette farger på interiør og datamaskinen tegner opp rommet fargelagt med de fargene du velger, så bytter du ut og toner ned/opp som du vil.

Skriv ut på fargeskriver med produktliste og malingmengde.

Et imponerende stykke programmeringskunst spør du meg.

Jepp, den er kjempemorsom - og nyttig! Takket være den kom jeg frem til den griselekre fargen på stua og kjøkkenet mitt.

Jepp, den er kjempemorsom - og nyttig! Takket være den kom jeg frem til den griselekre fargen på stua og kjøkkenet mitt.

...og hva slags griselekker fave er dette da? du må ikke være så kryptisk i svarene dine, gjør meg så nysjerrig skjønner du;-)

....er også på jakt etter farve til kjøkkenet.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...