Gå til innhold

Herbalife sitt vektreduksjonsopplegg

Anbefalte innlegg

Gjest Slankehysteri ?

Hei, har akkurat begynt på Herbalife sitt vektreduksjonsprogram, det såkalte advance programmet.

Noen andre som har prøvd dette og som kan komme med tilbakemelding?

Etter å ha nådd ønsket vekt, hva måtte gjøres for å holde vekten ved like ?

Har de egne produkter for det og? Eller er det takk og farvel og velkommen til kiloene igjen?

Bare lurer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/131973-herbalife-sitt-vektreduksjonsopplegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest siddismor

Har aldri prøvd det selv, men en venninne skrøt veldig av det. Hun tok av ca. 15 kg, og etter å ha oppnådd ønsket vekt, vedlikeholdt hun den (husker ikke hva og hvordan). Hun var slank og fin lenge, men kiloene har nok krøpet på langsomt men sikkert. Tror nok hun har lagt på seg alle 15 igjen nå.

Har aldri prøvd det selv, men en venninne skrøt veldig av det. Hun tok av ca. 15 kg, og etter å ha oppnådd ønsket vekt, vedlikeholdt hun den (husker ikke hva og hvordan). Hun var slank og fin lenge, men kiloene har nok krøpet på langsomt men sikkert. Tror nok hun har lagt på seg alle 15 igjen nå.

Tror enda jeg har til gode å høre om noen som har klart å holde vekta noen år etter slike kurer. Varig kostomlegging og mer rørels er vel det eneste som funker i lengden.

Hei. Jeg begynte med herbalife, men syntes det var så dyrt at jeg fant et produkt i Sverige. det var like bra, og jeg gikk ned fra 73kg til 53 kg på ca 6mnd. Nå to år etter veier jeg 56 kg og spiser normalt. Så jeg er vel en av de som har klart det. Det går ann, men det var hardt til tider. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...