vin Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg skal fornye hele garderoben min , gå til frisøren og få hodemassasje også få en full kroppsbehandling ;o) Det er det siste jeg lurer på. Hva er den beste behandlingen for "fornyelse" av kropp og ansikt? Aromaterapi , spa - behandling eller? Jeg er helt blank , og har aldri gjort det før..... 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Sørg for at du får en såkalt "happy ending" ;-) 0 Siter
Gjest skræmt no Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Sørg for at du får en såkalt "happy ending" ;-) rompevask? 0 Siter
Gjest skitur Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 En laang skitur fornyer både hud og kropp og sjel, som en indre dusj. Men det var vel ikke det du spurte om... 0 Siter
Gjest slgj Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 En laang skitur fornyer både hud og kropp og sjel, som en indre dusj. Men det var vel ikke det du spurte om... not! 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 rompevask? Hm... tror ikke det. (Men helt sikker kan jeg ikke være, da jeg aldri har prøvd.) 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 En laang skitur fornyer både hud og kropp og sjel, som en indre dusj. Men det var vel ikke det du spurte om... Sikkert vel og bra ,men jeg tenkte på noe avslappende , bare ligge og slappe heelt av ;o) 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Sørg for at du får en såkalt "happy ending" ;-) ?? ;o) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Sikkert vel og bra ,men jeg tenkte på noe avslappende , bare ligge og slappe heelt av ;o) På hudpleiekinikken på Aker brygge kan du få full kroppsmaske med frsike urter og oljer som skal gi huden ny glød. Ta deg en tur dit og spør dem hva de anbefaller! ; ) De har skrubb, rens og masse spennende til både ansikt, kropp og føtter... Kos deg! Det er sikkert velfortjent! 0 Siter
Gemini Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Her kan du lese litt om hva som inngår i spa: http://www.holmsbuspa.no/spa/spa.htm http://www.holmenfjordhotell.no/htm/spa.htm Aromaterapi eller andre typer massasje/kroppsbehandling kan gjerne være et av mange tilbud på et spa. Spa er en forkortelse for "Sana Per Agua" - oversatt: Helse gjennom vann, så det er vannaktivitetene som er det primære på spa, men ofte (alltid i moderne spa?) har man trimrom og ulike kroppsbehandlinger i tillegg. Jeg har vært på omvisning på Holmsbu Spa, og kjenner noen som bor i nærheten og bruker tilbudet der aktivt, og som er kjempefornøyde, så det kan anbefales på det varmeste. Men er kanskje ikke på din kant av landet? (Hurum, i Oslofjorden) 0 Siter
serendipity Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Du kan prøve krystall sliping av huden (ansiktet). Da blir den klar og frisk. Eller damping og rens. Når det gjelder kroppen ville jeg ikke tatt aromaterapi, da jeg ble sååå skuffet. Det er jo bare sånn "dilling". Jeg ville heller tatt en lymfredrenasje eller en innpakning av et slag. Kos deg masse ialefall!!! Jeg har akkurat vært og fornyet min "støvlett garderobe" med 3 nye par på salg. SÅÅÅ deilig. 0 Siter
serendipity Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 På hudpleiekinikken på Aker brygge kan du få full kroppsmaske med frsike urter og oljer som skal gi huden ny glød. Ta deg en tur dit og spør dem hva de anbefaller! ; ) De har skrubb, rens og masse spennende til både ansikt, kropp og føtter... Kos deg! Det er sikkert velfortjent! Litt langt fra Stavanger, er det ikke ;-) ??? 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 På hudpleiekinikken på Aker brygge kan du få full kroppsmaske med frsike urter og oljer som skal gi huden ny glød. Ta deg en tur dit og spør dem hva de anbefaller! ; ) De har skrubb, rens og masse spennende til både ansikt, kropp og føtter... Kos deg! Det er sikkert velfortjent! Takk , jeg får ta en sjekk i telefonkatalogen og se om et er noe slikt her også ;o) Hørtes deilig ut.... 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Du kan prøve krystall sliping av huden (ansiktet). Da blir den klar og frisk. Eller damping og rens. Når det gjelder kroppen ville jeg ikke tatt aromaterapi, da jeg ble sååå skuffet. Det er jo bare sånn "dilling". Jeg ville heller tatt en lymfredrenasje eller en innpakning av et slag. Kos deg masse ialefall!!! Jeg har akkurat vært og fornyet min "støvlett garderobe" med 3 nye par på salg. SÅÅÅ deilig. Gratla med nye sko og gode tips ;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Gratla med nye sko og gode tips ;o) tank ju ;-) kos deg .... 0 Siter
Gemini Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Her kan du lese litt om hva som inngår i spa: http://www.holmsbuspa.no/spa/spa.htm http://www.holmenfjordhotell.no/htm/spa.htm Aromaterapi eller andre typer massasje/kroppsbehandling kan gjerne være et av mange tilbud på et spa. Spa er en forkortelse for "Sana Per Agua" - oversatt: Helse gjennom vann, så det er vannaktivitetene som er det primære på spa, men ofte (alltid i moderne spa?) har man trimrom og ulike kroppsbehandlinger i tillegg. Jeg har vært på omvisning på Holmsbu Spa, og kjenner noen som bor i nærheten og bruker tilbudet der aktivt, og som er kjempefornøyde, så det kan anbefales på det varmeste. Men er kanskje ikke på din kant av landet? (Hurum, i Oslofjorden) Det er forresten et nydelig sted, ligger helt i vannkanten og med koselige "sørlandsaktige" Holmsbu i nærheten, med små kafeer og kunstgallerier. Mest livlig der i sommerhalvåret, men også kos ellers. Se bildegalleriet der om du er interessert. 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Her kan du lese litt om hva som inngår i spa: http://www.holmsbuspa.no/spa/spa.htm http://www.holmenfjordhotell.no/htm/spa.htm Aromaterapi eller andre typer massasje/kroppsbehandling kan gjerne være et av mange tilbud på et spa. Spa er en forkortelse for "Sana Per Agua" - oversatt: Helse gjennom vann, så det er vannaktivitetene som er det primære på spa, men ofte (alltid i moderne spa?) har man trimrom og ulike kroppsbehandlinger i tillegg. Jeg har vært på omvisning på Holmsbu Spa, og kjenner noen som bor i nærheten og bruker tilbudet der aktivt, og som er kjempefornøyde, så det kan anbefales på det varmeste. Men er kanskje ikke på din kant av landet? (Hurum, i Oslofjorden) Takk for opplysningene og linkene ;o) Bor på vestlandet men det er nok noe slikt her også . Hørtes deilig ut!! 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Litt langt fra Stavanger, er det ikke ;-) ??? I Stavanger, ja ;o) 0 Siter
vin Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 (bare en dårlig spøk). *gjesp* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.