Gå til innhold

Jeg skal ha en "egoistisk" dag ;o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Ja for om du skulle dra helt til Aker Brygge ville det kanksje blitt litt midre avslappende ;-)

!!! jeg bare spøker med deg Pricilla, men det skjønte du sikkert...

Trodde vin var Oslo-dame jeg? Har hun vært det?

Skjønner ikke hvor ejghar fått det fra da... Hhhmmmm...

Litt vel langt å reise ja! Hehe.

Takk , jeg får ta en sjekk i telefonkatalogen og se om et er noe slikt her også ;o)

Hørtes deilig ut....

Lite tips: Senter for aromaterapi i stavanger er skikkelig flinke. De har forøvrig en student der nå som snart er ferdig aromaterapeut. Hun er fryktelig flink. Tror hun heter ette elleer annet dobbelt-navn. Også er det halv pris hos henne. Spør om det, du. Absolutt å anbefale, også får du jo oljer som matcher ditt stemningsleie.

Har fått med meg hvem som er fra vest her, ser du ;-)

Ha en strålende dag! Og nyt selvdiggingen! det lureste man kan gjøre innimellom!

:-) fra Hope

Lite tips: Senter for aromaterapi i stavanger er skikkelig flinke. De har forøvrig en student der nå som snart er ferdig aromaterapeut. Hun er fryktelig flink. Tror hun heter ette elleer annet dobbelt-navn. Også er det halv pris hos henne. Spør om det, du. Absolutt å anbefale, også får du jo oljer som matcher ditt stemningsleie.

Har fått med meg hvem som er fra vest her, ser du ;-)

Ha en strålende dag! Og nyt selvdiggingen! det lureste man kan gjøre innimellom!

:-) fra Hope

Tusen takk for tipset !

Ja ; alle burde unne seg en slik dag inniblant ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...