serendipity Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 I Stavanger, ja ;o) Ja for om du skulle dra helt til Aker Brygge ville det kanksje blitt litt midre avslappende ;-) !!! jeg bare spøker med deg Pricilla, men det skjønte du sikkert... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Ja for om du skulle dra helt til Aker Brygge ville det kanksje blitt litt midre avslappende ;-) !!! jeg bare spøker med deg Pricilla, men det skjønte du sikkert... Trodde vin var Oslo-dame jeg? Har hun vært det? Skjønner ikke hvor ejghar fått det fra da... Hhhmmmm... Litt vel langt å reise ja! Hehe. 0 Siter
Hope Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Takk , jeg får ta en sjekk i telefonkatalogen og se om et er noe slikt her også ;o) Hørtes deilig ut.... Lite tips: Senter for aromaterapi i stavanger er skikkelig flinke. De har forøvrig en student der nå som snart er ferdig aromaterapeut. Hun er fryktelig flink. Tror hun heter ette elleer annet dobbelt-navn. Også er det halv pris hos henne. Spør om det, du. Absolutt å anbefale, også får du jo oljer som matcher ditt stemningsleie. Har fått med meg hvem som er fra vest her, ser du ;-) Ha en strålende dag! Og nyt selvdiggingen! det lureste man kan gjøre innimellom! :-) fra Hope 0 Siter
vin Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Lite tips: Senter for aromaterapi i stavanger er skikkelig flinke. De har forøvrig en student der nå som snart er ferdig aromaterapeut. Hun er fryktelig flink. Tror hun heter ette elleer annet dobbelt-navn. Også er det halv pris hos henne. Spør om det, du. Absolutt å anbefale, også får du jo oljer som matcher ditt stemningsleie. Har fått med meg hvem som er fra vest her, ser du ;-) Ha en strålende dag! Og nyt selvdiggingen! det lureste man kan gjøre innimellom! :-) fra Hope Tusen takk for tipset ! Ja ; alle burde unne seg en slik dag inniblant ;o) 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Trodde vin var Oslo-dame jeg? Har hun vært det? Skjønner ikke hvor ejghar fått det fra da... Hhhmmmm... Litt vel langt å reise ja! Hehe. Kanskje JEG har misforstått (lite trolig, he he...) men jeg trodde hun var fra Stavanger jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.