Mistera Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=208874 Jaja da hadde han vel en baktanke med å bli tatt... 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg håper sykdommen gjør vondt. Veldig vondt, og at han er allergisk mot smertestillende og cellegift. 0 Siter
Mistera Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Jeg håper sykdommen gjør vondt. Veldig vondt, og at han er allergisk mot smertestillende og cellegift. Håper jeg og, mannen fortjener å pinest tildøde... Ehee er det noen som virkelig fortjener det er det han... Tror liksom ikke at han er mannen til å angre på NOE av det han har gjort 0 Siter
Gjest Sweetpea Danderfluff Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Håper han lider en langsom og smertefull død. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Håper jeg og, mannen fortjener å pinest tildøde... Ehee er det noen som virkelig fortjener det er det han... Tror liksom ikke at han er mannen til å angre på NOE av det han har gjort Det eneste han kan angre på nå som han først er tatt, er at han ikke var _enda_ mer grisk og jævlig enn han var. I dette tilfellet håper jeg virkelig at det finnes et helvete. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Det eneste han kan angre på nå som han først er tatt, er at han ikke var _enda_ mer grisk og jævlig enn han var. I dette tilfellet håper jeg virkelig at det finnes et helvete. Har du ikke sett South park the movie? ; ) Der er saddam homo og kjæreste med Satan.. hehe.. Jævlig bra! Håper han lider ja... Ingen fortjener kreft mer enn han! 0 Siter
Mistera Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Har du ikke sett South park the movie? ; ) Der er saddam homo og kjæreste med Satan.. hehe.. Jævlig bra! Håper han lider ja... Ingen fortjener kreft mer enn han! Vil ikke si at saddam hadde det så vondt i helvete i south park*lol* Men du fikk meg til å tenke på filmen, da må jeg bare le! Dessuten har dere sett linken ovenfor... *lol* 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Vil ikke si at saddam hadde det så vondt i helvete i south park*lol* Men du fikk meg til å tenke på filmen, da må jeg bare le! Dessuten har dere sett linken ovenfor... *lol* Hvilken link mener du? "Fuck fuck fuck".. hehe.. Han fikk i hvert fall nok sex! ; ) Bra han ble dumpa av satan til slutt da.. 0 Siter
Mistera Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Hvilken link mener du? "Fuck fuck fuck".. hehe.. Han fikk i hvert fall nok sex! ; ) Bra han ble dumpa av satan til slutt da.. Nei jeg tenker på den linken ovenfor denne... en tegnetmusikk video 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.