mariaflyfly Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg hadde helt klart høye forventninger til denne serien, og etter seriestarten i går, vil jeg si at den har potensiale. Riktignok tok det ikke helt av, men jeg flirte godt mange ganger. Særlig roseseremonien, fniseopplegget med Lise Karlsnes og Kari Bremnes på 10 forskjellige måter var morsomt. Hva syntes dere? 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hovedproblemet er at to av de medvirkende er Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Uten de hadde programmet helt hatt et potensial. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Hovedproblemet er at to av de medvirkende er Harald Eia og Bård Tufte Johansen. Uten de hadde programmet helt hatt et potensial. Bård er jeg enig i at har tapt seg litt. Harald derimot, synes jeg fortsatt er like festlig. Engelskspråkforskeren var jo dritmorsom. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Bård er jeg enig i at har tapt seg litt. Harald derimot, synes jeg fortsatt er like festlig. Engelskspråkforskeren var jo dritmorsom. Jeg fikk ikke sett begynnelsen, men det var da morsomt! Må ha med Harald og Bård. 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Bård er jeg enig i at har tapt seg litt. Harald derimot, synes jeg fortsatt er like festlig. Engelskspråkforskeren var jo dritmorsom. Jeg fulgte ikke med, selv om tv-en stod på. Det lille jeg så minnet litt for mye om Lille lørdag og Åpen post - full krampe, på samme måte som nyttårsfestene var på 80-tallet. 0 Siter
Dory Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Bård er jeg enig i at har tapt seg litt. Harald derimot, synes jeg fortsatt er like festlig. Engelskspråkforskeren var jo dritmorsom. Dette programmet var gøy, og jeg også synes han "engelsk mannen" var kjempeartig:)) Gleder meg til å se det i dag også. Vennlig hilsen, 0 Siter
mAd Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Fikk ikke sett det. Aner du om det går i reprise? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Fikk ikke sett det. Aner du om det går i reprise? Ha'kke peiling. Men andre episode kommer 22.30 i dag. ) 0 Siter
Gjest reprise ja Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Fikk ikke sett det. Aner du om det går i reprise? Kommer på mandagkveld på nrk2 0 Siter
Gjest tod Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Så det i dag. Likte det og lo godt flere ganger, syns også det er bra at de har gått tilbake tilbake til Lille-Lørdag-stilen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.