Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Opplysningene som ble servert før krigen har vist seg å være fullstendig feilaktige. Enten dreier det seg om bevisst løgn, eller også om elendig og misforstått etterretning.

David Kay som har ledet den amerikanske våpeninspeksjonen, har ikke rapportert noen funn av ferdig framstilte våpen, av stoffer som kan brukes til framstilling av biologiske og kjemiske våpen, eller av produksjonslinjer klare til oppstart.

Medlemmer av inspeksjonsteamet sier til The Washington Post at de nå har små utsikter til å gjøre slike funn."

Kilde: http://www.dagsavisen.no/utenriks/2004/01/773775.shtml

Meget interessant artikkel om løgnene vi ble servert som begrunnelse for krigen.

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det eneste masseødeleggelsesvåpenet er Saddam selv. I seg selv dødelig nok.

Skrevet

Det eneste masseødeleggelsesvåpenet er Saddam selv. I seg selv dødelig nok.

Saddam var ikke farligere nå enn da Vesten støttet ham, og Frps formann Carl I Hagen ville selge flere våpen til ham ETTER at CIH visste at Saddam gasset kurderene!

Gjest irakjenta
Skrevet

Saddam var ikke farligere nå enn da Vesten støttet ham, og Frps formann Carl I Hagen ville selge flere våpen til ham ETTER at CIH visste at Saddam gasset kurderene!

er ikke dette innlegget bevis på at saddam hadde masseødeleggelsesvåpen?

selv om USA og resten av verden hadde oversett dette er vel det ingen unnskyldning for å ikke gjøre noe med det nå?

Skrevet

er ikke dette innlegget bevis på at saddam hadde masseødeleggelsesvåpen?

selv om USA og resten av verden hadde oversett dette er vel det ingen unnskyldning for å ikke gjøre noe med det nå?

Poenget er jo nettopp at de IKKE hadde WMD, slik som Bush og Blair løy om!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Norge solgte ikke våpen, men omtrent hele resten av verden gjor det.

Du benytter alle anledninger til å sette Hagen i ledtog med Saddam. Carl I, Norges svar på Saddam?

Med slike urimeligheter skaffer du Carl stemmer. Urimeligheter skaper sympati som havner hos motstanderen. Slikt får sofavelgerne opp av sofaen og rett i armene på Hagen. Du er antagelig hans beste venn, jeg skal be han sende deg blomster og takk.

Skrevet

Norge solgte ikke våpen, men omtrent hele resten av verden gjor det.

Du benytter alle anledninger til å sette Hagen i ledtog med Saddam. Carl I, Norges svar på Saddam?

Med slike urimeligheter skaffer du Carl stemmer. Urimeligheter skaper sympati som havner hos motstanderen. Slikt får sofavelgerne opp av sofaen og rett i armene på Hagen. Du er antagelig hans beste venn, jeg skal be han sende deg blomster og takk.

Våpen fra Kongsberg våpenfabrikk.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Våpen fra Kongsberg våpenfabrikk.

Ja og produsert av norske arbeidere på norke arbeidspalsser som det var for få av. Lobbyister fra både LO og flere andre organisajoner forsøkte å få det til. Hagen gikk på limpinnen som lobbyistene satte opp da.

Lobbyistene holder klokelig kjeft i dag.

Skrevet

Ja og produsert av norske arbeidere på norke arbeidspalsser som det var for få av. Lobbyister fra både LO og flere andre organisajoner forsøkte å få det til. Hagen gikk på limpinnen som lobbyistene satte opp da.

Lobbyistene holder klokelig kjeft i dag.

Det hjelper verken Hagen eller deg!

Gjest irakjenta
Skrevet

Poenget er jo nettopp at de IKKE hadde WMD, slik som Bush og Blair løy om!

så du tror virkelig at irak kvittet seg med alle sine møv?

forstår du ikke at saddam bare drev med løgn og fanteri ovenfor FN , usa og blair?

husker du dessuten den missilen som ble skutt til kuwait tidlig i krigen. Irak hevdet før krigen at de ikke hadde missiler som kunne gå så langt

dessuten har jo selv irak innrømmet å ha et program for MØV

Irak Hevdet at de hadde avsluttet det . Men hvor stor troverdighet har egentlig saddam?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det hjelper verken Hagen eller deg!

Du hjelper Hagen ufrivillig.

Skrevet

så du tror virkelig at irak kvittet seg med alle sine møv?

forstår du ikke at saddam bare drev med løgn og fanteri ovenfor FN , usa og blair?

husker du dessuten den missilen som ble skutt til kuwait tidlig i krigen. Irak hevdet før krigen at de ikke hadde missiler som kunne gå så langt

dessuten har jo selv irak innrømmet å ha et program for MØV

Irak Hevdet at de hadde avsluttet det . Men hvor stor troverdighet har egentlig saddam?

Men HVOR er MØVene da?

De ble ødelagt på begynnelsen av 90 tallet.

Og det var VESTEN som hadde solgt dem.

Skrevet

Du hjelper Hagen ufrivillig.

Og du hjelper terrorister ufrivillig!

Gjest irakjenta
Skrevet

Men HVOR er MØVene da?

De ble ødelagt på begynnelsen av 90 tallet.

Og det var VESTEN som hadde solgt dem.

du vet like godt som meg at det var en helt annen tid da usa solgte våpen til saddam.

Dessuten etter den uendelige tautrekkingen til FN så kan Saddam ha hatt tid til å gjemme våpnene , sende det til et annen land , det finnes masse muligheter.

Og etter min mening var ikke inspeksjonene helt frie og lagt opp slik at Hans blix og co fikk dra akkurat dit de ville når de ville. Irak er et stort land. Så du ikke på powels rapport foran FN om hvordan irakerne lurte og lekte med våpeninspektørene

dessuten har jeg liten tro på FN uansett. Et land som libya sitter eller satt i komiteen for menneskerettigheter. Alle mulige tulleland som Libanon , Irak , Syria og Frankrige :) er med på å ta beslutningene der.

nei takk for at vi har NATO

Skrevet

du vet like godt som meg at det var en helt annen tid da usa solgte våpen til saddam.

Dessuten etter den uendelige tautrekkingen til FN så kan Saddam ha hatt tid til å gjemme våpnene , sende det til et annen land , det finnes masse muligheter.

Og etter min mening var ikke inspeksjonene helt frie og lagt opp slik at Hans blix og co fikk dra akkurat dit de ville når de ville. Irak er et stort land. Så du ikke på powels rapport foran FN om hvordan irakerne lurte og lekte med våpeninspektørene

dessuten har jeg liten tro på FN uansett. Et land som libya sitter eller satt i komiteen for menneskerettigheter. Alle mulige tulleland som Libanon , Irak , Syria og Frankrige :) er med på å ta beslutningene der.

nei takk for at vi har NATO

Les artikkelen!

De har ikke funnet noe som helst.

Og Saddam var, om noe, langt verre før enn på slutten.

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Les artikkelen!

De har ikke funnet noe som helst.

Og Saddam var, om noe, langt verre før enn på slutten.

Med vennlig hilsen

Jeg har ikke påstått at de har funnet noe, jeg visste ikke om det fantes noe. Jeg tvilte lenge på at det fantes noe.

Skrevet

Jeg har ikke påstått at de har funnet noe, jeg visste ikke om det fantes noe. Jeg tvilte lenge på at det fantes noe.

Du er "irakjenta" også?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du er "irakjenta" også?

Nei. Faktisk ikke. Jeg må nok skuffe deg. Du hadde nok ønsket det, stakkar.

*klappe på kinnet*

Skrevet

Nei. Faktisk ikke. Jeg må nok skuffe deg. Du hadde nok ønsket det, stakkar.

*klappe på kinnet*

For meg er det irrelevant hvilket nick du sprer din trakassering under.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

For meg er det irrelevant hvilket nick du sprer din trakassering under.

Har bare et i dag, har ikke brukt andre på veldig lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...