Gå til innhold

Sjenerte folk

Gjest Litt sånn sjenert

Anbefalte innlegg

Gjest Litt sånn sjenert

Jeg er ganske sjenert av meg, og har av den grunn ganske få venner. Jeg er i sluttet av tennårene og har behov for å ha noen å snakke med. Det store problemet er å møte nye folk, fordi jeg vet ikke helt hva jeg skal si eller oppføre meg. Føler meg også utrolig dum fordi jeg lurer på hva de andre tenker om meg.

De som har blitt kjendt med meg, sier de blir overrasket over hvor utadvendt og pratsalig jeg blir. Jeg har bare problemer med å snakke med nye folk. Hvordan klarer dere andre sjenerte å kommer over den biten?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132012-sjenerte-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette problemet hadde jeg også i tenårene...

satte meg da inn i en situasjon som har forandret dette drastisk, jeg begynnte på folkehøyskole, på teater...

Det virket villt men, som den sjenerte lille piken som jeg var, blomstret opp og hadde en av hovedrollene i stykket vi satt opp...

Jeg var MEGET sjenert, med frykt for å ta kontakt med andre mennesker.

På skolen fikk jeg venner for livet, jeg realiserte den jeg er og var da... livet mitt forandret seg.

Det er noe med å forlate alt som er kjent, for du kjenner ikke deg selv i slike situasjoner om du ikke har opplevd det før, og det er ofte en positiv overraslkelse.

Kjenner fler som har hatt den samme opplevelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132012-sjenerte-folk/#findComment-811331
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...