Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i noen skikkelig, fine dørskilt? Jeg er ikke interessert i et slikt kjedelig messingskilt de har på Obs!

Skrevet

Vi laget vårt selv. Kjøpte et dørskilt i tre på en hobbybutikk. Vi malte hele først og dekorerte selv og skrev på navn. Mye mer personlig.

Skrevet

Vi laget vårt selv. Kjøpte et dørskilt i tre på en hobbybutikk. Vi malte hele først og dekorerte selv og skrev på navn. Mye mer personlig.

*hvisker* jeg både tegner og skriver stygt.

Skrevet

*hvisker* jeg både tegner og skriver stygt.

Hehe, du kan jo evt bruke sjablonger både til tekst og bilde (du trenger jo ikke noe dekor ved siden av om du ikke vil da). Jernia har mange forskjellige dørskilt, alle i metall som navnet blir gravert inn i. Noen er ganske fine da, og de har mange skrifttyper, trenger ikke bli kjedelig.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg fant noen søte med Ole Brum men det er kanskje ikke så lurt med dørskilt i tre her hvor det ikke er oppgang?

Er det lakkert går det helt fint. Er det ikke lakkert, kan du lakke det.

Skrevet

Hvilken hobbybutikk?

Skrevet

Hvilken hobbybutikk?

Panduro (Sandvika Storsenter), men jeg antar de finnes på de fleste hobbybutikker.

Skrevet

Panduro (Sandvika Storsenter), men jeg antar de finnes på de fleste hobbybutikker.

Finnes Panduro også på Ski Storsenter?

Skrevet

Finnes Panduro også på Ski Storsenter?

Jepp.

Skrevet

Hehe, du kan jo evt bruke sjablonger både til tekst og bilde (du trenger jo ikke noe dekor ved siden av om du ikke vil da). Jernia har mange forskjellige dørskilt, alle i metall som navnet blir gravert inn i. Noen er ganske fine da, og de har mange skrifttyper, trenger ikke bli kjedelig.

Jeg synes skiltet allerede blir litt kjedelig fordi jeg må ha to etternavn på og jeg har alltid hatt skilt med kun fornavn :o)

Jeg har ikke noe stygt etternavn altså men det er kjedelig og siden minstemann har et annet etternavn enn oss andre og datteren min skal flytte til sommeren blir det teit med fornavn denne gangen.

Skrevet

Er det lakkert går det helt fint. Er det ikke lakkert, kan du lakke det.

OK

Gjest Pricilla
Skrevet

Har de virkelig dørskilt på Obs eller bare var det et eksempel? Trenger dørskilt til mormor, hun vil ha et enkelt i børste messing.. men de er så svinedyre på jernvarhandelen...

hvor får man det billig?

Skrevet

Har de virkelig dørskilt på Obs eller bare var det et eksempel? Trenger dørskilt til mormor, hun vil ha et enkelt i børste messing.. men de er så svinedyre på jernvarhandelen...

hvor får man det billig?

Joda, de hadde på obs før der hvor man sliper nøkler :o) Tror de er der enda men jeg har ikke vært på obs siden i sommer.

Skrevet

Jeg kan male et "skikkelig fint dørskilt" til deg, jeg.. :o)

Har du en "anonym" mailadresse jeg kan maile deg på?

mvh

Skrevet

Jeg kan male et "skikkelig fint dørskilt" til deg, jeg.. :o)

Har du en "anonym" mailadresse jeg kan maile deg på?

mvh

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...