Dorthe Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Noen som vet hvor man kan få tak i noen skikkelig, fine dørskilt? Jeg er ikke interessert i et slikt kjedelig messingskilt de har på Obs! 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Vi laget vårt selv. Kjøpte et dørskilt i tre på en hobbybutikk. Vi malte hele først og dekorerte selv og skrev på navn. Mye mer personlig. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 http://www.google.com/search?hl=no&ie=ISO-8859-1&q=d%F8rskilt&lr= 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Vi laget vårt selv. Kjøpte et dørskilt i tre på en hobbybutikk. Vi malte hele først og dekorerte selv og skrev på navn. Mye mer personlig. *hvisker* jeg både tegner og skriver stygt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 http://www.google.com/search?hl=no&ie=ISO-8859-1&q=d%F8rskilt&lr= Jeg fant noen søte med Ole Brum men det er kanskje ikke så lurt med dørskilt i tre her hvor det ikke er oppgang? 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 *hvisker* jeg både tegner og skriver stygt. Hehe, du kan jo evt bruke sjablonger både til tekst og bilde (du trenger jo ikke noe dekor ved siden av om du ikke vil da). Jernia har mange forskjellige dørskilt, alle i metall som navnet blir gravert inn i. Noen er ganske fine da, og de har mange skrifttyper, trenger ikke bli kjedelig. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg fant noen søte med Ole Brum men det er kanskje ikke så lurt med dørskilt i tre her hvor det ikke er oppgang? Er det lakkert går det helt fint. Er det ikke lakkert, kan du lakke det. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Vi laget vårt selv. Kjøpte et dørskilt i tre på en hobbybutikk. Vi malte hele først og dekorerte selv og skrev på navn. Mye mer personlig. Hvilken hobbybutikk? 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hvilken hobbybutikk? Panduro (Sandvika Storsenter), men jeg antar de finnes på de fleste hobbybutikker. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Panduro (Sandvika Storsenter), men jeg antar de finnes på de fleste hobbybutikker. Finnes Panduro også på Ski Storsenter? 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Finnes Panduro også på Ski Storsenter? Jepp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Hehe, du kan jo evt bruke sjablonger både til tekst og bilde (du trenger jo ikke noe dekor ved siden av om du ikke vil da). Jernia har mange forskjellige dørskilt, alle i metall som navnet blir gravert inn i. Noen er ganske fine da, og de har mange skrifttyper, trenger ikke bli kjedelig. Jeg synes skiltet allerede blir litt kjedelig fordi jeg må ha to etternavn på og jeg har alltid hatt skilt med kun fornavn ) Jeg har ikke noe stygt etternavn altså men det er kjedelig og siden minstemann har et annet etternavn enn oss andre og datteren min skal flytte til sommeren blir det teit med fornavn denne gangen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Er det lakkert går det helt fint. Er det ikke lakkert, kan du lakke det. OK 0 Siter
zitrus Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har handlet to ganger herfra: http://home.no.net/malebua/ Koselige, flotte skilt! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Har de virkelig dørskilt på Obs eller bare var det et eksempel? Trenger dørskilt til mormor, hun vil ha et enkelt i børste messing.. men de er så svinedyre på jernvarhandelen... hvor får man det billig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Har de virkelig dørskilt på Obs eller bare var det et eksempel? Trenger dørskilt til mormor, hun vil ha et enkelt i børste messing.. men de er så svinedyre på jernvarhandelen... hvor får man det billig? Joda, de hadde på obs før der hvor man sliper nøkler ) Tror de er der enda men jeg har ikke vært på obs siden i sommer. 0 Siter
toci Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg kan male et "skikkelig fint dørskilt" til deg, jeg.. ) Har du en "anonym" mailadresse jeg kan maile deg på? mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Jeg kan male et "skikkelig fint dørskilt" til deg, jeg.. ) Har du en "anonym" mailadresse jeg kan maile deg på? mvh [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.