Snippiie Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg er en dame med en nett-nerd til kjæreste. Han spiller dag ut og dag inn (og om natten, så klart), så nå må jeg spille litt jeg og, hadde jeg tenkt. Noen tips om gode multi-player spill til en totalt nybegynner når det gjelder spill? 0 Siter
Snippiie Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 War Craft? Du har vel ikke tilfeldigvis en link for download også? 0 Siter
Gjest et av mange Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Du har vel ikke tilfeldigvis en link for download også? Nei, dessverre. Men søk. Eller vent på flere svar her... 0 Siter
Gjest Juppetitten Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Vet ikke om det er multiplayer, men theme park, theme hospital o.l er jo morsomme nybegynner spill. Og så har du jo Sims da...hehe... 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Kanskje du finner no' her: http://www.startsiden.no/data_og_kommunikasjon/dataspill/ 0 Siter
Prozak Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Nei, dessverre. Men søk. Eller vent på flere svar her... Warcraft er vel ikke gratis. "..................." 0 Siter
Prozak Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Spørs hva slags type spill du kan tenke deg. Action, type førstepersons-skyter, MMORPG (type "rollespill"), taktisk simulering, realtime strategi, rundebasert strategi. Det er umulig å anbefale noe med mindre du har i det minste en anelse om hvilke sjanger du kan tenke deg. "......................." 0 Siter
Snippiie Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Spørs hva slags type spill du kan tenke deg. Action, type førstepersons-skyter, MMORPG (type "rollespill"), taktisk simulering, realtime strategi, rundebasert strategi. Det er umulig å anbefale noe med mindre du har i det minste en anelse om hvilke sjanger du kan tenke deg. "......................." JA... i grunnen enig... Ikke rollespill, men gjerne et spill med noe mer handling enn KUN skyting. Mitt problem er at jeg ikke har spilt noenting, verken på pc eller tvspill, så det må være noe jeg skjønner... Datakunnskapene mine forøvrig er gode 0 Siter
Prozak Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 JA... i grunnen enig... Ikke rollespill, men gjerne et spill med noe mer handling enn KUN skyting. Mitt problem er at jeg ikke har spilt noenting, verken på pc eller tvspill, så det må være noe jeg skjønner... Datakunnskapene mine forøvrig er gode Forslag: Civilisation 3 - rundebasert strategispill, hvor man bygger opp en sivilasjon fra steinaler -til atomkraftnivå, og kriger og krangler med nabosivilisasjonene. "....................." 0 Siter
Gjest oppklaring er fint Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Warcraft er vel ikke gratis. "..................." Beklager da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.