Gå til innhold

FU: gutter: synes dere jentene skal plukke øyenbrynene?

Anbefalte innlegg

Gjest konfekten

Jeg har øyenbryn som går litt i ett.. orker ikke nappe, men får alltid spm. om det hos frisøren... Er det pent med nappede øyenbryn? Søsteren min plukket for mye og de ble mye mindre (for små). En venninne barberte (!) halve og tegnet på resten. Så dumt ut på et bilde fra fest der det var borte... Litt nappet er kanskje ok, men det tar jo tid. Og det må bli beint..

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg gutt/mann, men jeg kan si at samboeren min synes det ser skikkelig teit ut med kvinner som har nappet øyenbrynene sine så mye at det bare er en tynn strek igjen. Og jeg er forsåvidt enig, det ser ikke pent ut. Selv er jeg heldig og har pene øyenbryn fra naturens side og har aldri plukket dem.

Gjest Kurt Kubein

Men du synes kanskje det ser teit ut med øyenbryn som er tegnet på? Eller barbert for så å bli tegnet på i en annen "bue"?

Mjo.. Kanskje. Jeg legger så lite merke til sånt. Min kjæreste blir stadig vekk fornærma når hun ikke får kommentarer fra meg på ting hun har gjort. Jeg forsøker da å fortelle henne at hun får da #¤#¤¤#¤##¤ SKJÆRA MEG KOMPLIMENTER HELE TIDA!!, men som oftest av annen art. :-)

Annonse

Gjest ikke sign

Mjo.. Kanskje. Jeg legger så lite merke til sånt. Min kjæreste blir stadig vekk fornærma når hun ikke får kommentarer fra meg på ting hun har gjort. Jeg forsøker da å fortelle henne at hun får da #¤#¤¤#¤##¤ SKJÆRA MEG KOMPLIMENTER HELE TIDA!!, men som oftest av annen art. :-)

Så flink du er:) (Komplimenter.)

Leser ikke dere jenter jenteblader..?

Det var der "vi" i vår tid lærte sminketips o.l

Om du gjør det første gang hos frisøren så er det bare å følge på (ehee.. nappe etter) som en mal.

Jeg syns det er pent med nappede øyebryn, men slik at de ser naturlige ut. Du får et mye mer åpent blikk og øynene blir mer fremhevet.

jeg har sånne øyebryn som deg, men får veldig skryt for dem etter at jeg begynte nappe. Og jeg syns selv jeg er blitt finere og.

Hvis jeg var deg ville jeg gjort det i hudpleiesalong første gangen. De bruker tilogmed voks noen steder, det er like greit. Pent og raskt gjort.

Lykke til.

Ps. Hva skulle den barberingen til din venninne være godt for? jeg har sett flere som gjør det. Har aldri fatta pointet! Har du?

Gjest uten signatur

Ikke for små og ikke for store.

Ei jeg kjenner har nesten ikke øyebryn igjen eter hektisk napping i ungdommen, og tegner de derfor opp med sort stift. Grusomt! Hadde hun enda brukt brun eller grå stift.

Men hadde jeg hatt bryn ala ski-Thomas (husket plutselig ikke etternavnet) SÅ ville jeg ryddet litt ja!

Gjest Pricilla

Sammenvokste øyenbryn er dritstygt! En hver jente med respekt for seg selv (for å ta i) steller øyenbrynene sine så de ikke ser ut som øyenbrynene til en mann...

Du bør fjerne det i midte i det MINSTE! Til og med samboern min napper i midten, og han bare bare noen få hår der..

jeg barberer over og under så det blir smalere, og tegner øyenbrynet, jeg har så lyse at de ikke synes ellers! ; ) Blir fint det! Bryker så klart lys brun blyant da, en den er til øyenbryn og sitter bra.. Kjipt hvis man kliner øyenbrynet utover i panna ja...

Gjest Pricilla

Jeg syns det er pent med nappede øyebryn, men slik at de ser naturlige ut. Du får et mye mer åpent blikk og øynene blir mer fremhevet.

jeg har sånne øyebryn som deg, men får veldig skryt for dem etter at jeg begynte nappe. Og jeg syns selv jeg er blitt finere og.

Hvis jeg var deg ville jeg gjort det i hudpleiesalong første gangen. De bruker tilogmed voks noen steder, det er like greit. Pent og raskt gjort.

Lykke til.

Ps. Hva skulle den barberingen til din venninne være godt for? jeg har sett flere som gjør det. Har aldri fatta pointet! Har du?

Jeg barberer! Men ikke alt, kun litt under og over så de blir smalere.. Grunnen til det er at jeg synes napping er dritvondt, også gidder jeg ikke å sitte å nappe en halv dag når jeg har så lyse bryn at de nesten ikke synes allikevel.. Bortkasta tid og unødvendig smerte! ; )

Jeg barberer! Men ikke alt, kun litt under og over så de blir smalere.. Grunnen til det er at jeg synes napping er dritvondt, også gidder jeg ikke å sitte å nappe en halv dag når jeg har så lyse bryn at de nesten ikke synes allikevel.. Bortkasta tid og unødvendig smerte! ; )

Du må da ikke ta på oversiden???! Dette trodde jeg var barnlærdom, napping og barbering er kun på undersiden, så lar vi naturen bestemme brynenes bøyning... Men hvis du er fornøyd så tar vel barnlærdommen feil?

Annonse

Jeg tror vi napper øyenbrynene mest for andre jenter, men de fleste menn syns vel de blir vel maskulint med "bro". Utove det tror jeg de har svært lite formening om det. Noen liker ikke sånn strek-begynnelsen på 90-talls-øyenbryn heller. Men ellers ble jo dette behørig diskutert i en Seinfeld-episode, der både George og Jerry er enige: "Who cares about eyebrows?".

Men livet var lettere på 80-tallet da man skulle ha buskete øyenbryn også på jenter (husker hvordan Brooke Shields så ut da?)

Gjest Pricilla

Du må da ikke ta på oversiden???! Dette trodde jeg var barnlærdom, napping og barbering er kun på undersiden, så lar vi naturen bestemme brynenes bøyning... Men hvis du er fornøyd så tar vel barnlærdommen feil?

jeg er kjempefornøyd jeg! Tar jo mer under enn over da.. Er ikke så greit når ejg har fem øyenbryn skjønner du! ; ) men de er fine.. Når ejg har fiksa dem

Gjest ikke signatur

Jeg tror vi napper øyenbrynene mest for andre jenter, men de fleste menn syns vel de blir vel maskulint med "bro". Utove det tror jeg de har svært lite formening om det. Noen liker ikke sånn strek-begynnelsen på 90-talls-øyenbryn heller. Men ellers ble jo dette behørig diskutert i en Seinfeld-episode, der både George og Jerry er enige: "Who cares about eyebrows?".

Men livet var lettere på 80-tallet da man skulle ha buskete øyenbryn også på jenter (husker hvordan Brooke Shields så ut da?)

Og Madonna..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...