nitni Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jenta vår på 5 år elsker cocos-twist. Nå har pappan lovet at de skal prøve å lage noe lignende i helga... -men vi finner ingen oppskrift på noe som ligner. Kan noen hjelpe? (også på småbarnsforum) 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke bare å blande kokosmasse med litt smeltet delfiafett og lys sjokolade til en passende masse? Lage biter, avkjøle, dyppe i smeltet lys sjokolade og pakke inn? Jeg trur det skulle ligne litt... iallefall kan det være moro å lage :-) Jeg er ikke 5 - men Cocos-biten er den beste. 0 Siter
Gjest fargestiften Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke bare å blande kokosmasse med litt smeltet delfiafett og lys sjokolade til en passende masse? Lage biter, avkjøle, dyppe i smeltet lys sjokolade og pakke inn? Jeg trur det skulle ligne litt... iallefall kan det være moro å lage :-) Jeg er ikke 5 - men Cocos-biten er den beste. Synes jeg også! 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Synes jeg også! og jeg skal fanden i meg prøve selv på lørdag. rapport med bilde® kommer. 0 Siter
Gjest fargestiften Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 og jeg skal fanden i meg prøve selv på lørdag. rapport med bilde® kommer. Skriv her da hvordan oppskriften og sjokoladen ble! 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Skriv her da hvordan oppskriften og sjokoladen ble! jupp. 0 Siter
nitni Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke bare å blande kokosmasse med litt smeltet delfiafett og lys sjokolade til en passende masse? Lage biter, avkjøle, dyppe i smeltet lys sjokolade og pakke inn? Jeg trur det skulle ligne litt... iallefall kan det være moro å lage :-) Jeg er ikke 5 - men Cocos-biten er den beste. Takk, da blir det kanskje cocos-twist på oss i helga ) 0 Siter
fresja Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Er det ikke bare å blande kokosmasse med litt smeltet delfiafett og lys sjokolade til en passende masse? Lage biter, avkjøle, dyppe i smeltet lys sjokolade og pakke inn? Jeg trur det skulle ligne litt... iallefall kan det være moro å lage :-) Jeg er ikke 5 - men Cocos-biten er den beste. Som sagt i en tråd for noen dager siden: Cocos-biten er den som ligger igjen i skåla! Jeg så at flere mente det sammne. Hver sin smak, heldigvis. 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Takk, da blir det kanskje cocos-twist på oss i helga ) Jeg skal prøve sjøl også... :-) 0 Siter
Vincent Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Som sagt i en tråd for noen dager siden: Cocos-biten er den som ligger igjen i skåla! Jeg så at flere mente det sammne. Hver sin smak, heldigvis. Hvis du er plaget med mye Cocos-Twist kan du sende de til 'nitnis' 5-åring eller undertegnede. 0 Siter
erin Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 http://www.aktivioslo.no/juleguide/julegodter.htm#ristopper Bytt ut risen med kokos. *sikle* 0 Siter
fresja Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hvis du er plaget med mye Cocos-Twist kan du sende de til 'nitnis' 5-åring eller undertegnede. I nøden spiser fanden fluer, så noen har nok forbarmet seg over dem til slutt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.