Gyda Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har hørt mange morsomme utsagn gjennom tidene, men en av favorittene er "Ein dag var eg full i to dagar" (Jon Eikemo i Hustruer 2). Et annet er selvopplevd hjemmefra, der vi har en som ikke stod aller føst i køen da visdommen ble delt ut. Vi var på fest, og denne mannen - la meg kalle ham Lars - sa ett eller annet teit. En annen svarte "Steik, kor dum du er, Lars". "Du da" - sa Lars - "trur du du er nåkke dummere, da?" Har du noe bra? 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Sex er et overskuddsfenomen *trøster seg selv* 0 Siter
nolte Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Får meg til å tenke på en vanvittig morsom svensk sketsj, om en innvandrer som hadde dårlige svenskunnskaper. Han sa: "Jag har varit i Sverige aldrig, en gång var jag där två gånger" 0 Siter
nolte Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Sex er et overskuddsfenomen *trøster seg selv* Har du havnet i feil tråd...? 0 Siter
erin Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Får meg til å tenke på en vanvittig morsom svensk sketsj, om en innvandrer som hadde dårlige svenskunnskaper. Han sa: "Jag har varit i Sverige aldrig, en gång var jag där två gånger" "Jai vara Norge, Har bodd i norsk i 3 år; ifjor - i år - og til neste år". Hehehe. 0 Siter
Gjest siddismor Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Skilt utenfor innvandrerbutikk: "Litt stengt . Kommer plutselig tilbake." Skilt utenfor fiskeutsalg: "Levende torsk i skiver" 0 Siter
nolte Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 "Jai vara Norge, Har bodd i norsk i 3 år; ifjor - i år - og til neste år". Hehehe. Veldig bra. 0 Siter
fabriana Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Heisann, jeg var på et show med Hildegunn Moltubakk (eller noe sånt). Da lærte jeg et nytt uttrykk for tørrfisk: "Long time no sea". Den lo jeg godt av :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.