fabriana Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Heisann, leter etter en oppskrift på nettet, men når jeg ikke vet hva det heter er det ikke lett... Hva heter sånn sjokoladekake som har flytende sjokolade inni? Tror nesten det trengs et eget forum for mat snart :-) Hilsen 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 http://www.peppernet.no/peppernet/Oppskrifter/Dessert-kaker-bakevarer/blot_sjokoladekake_med_kaffekrem.html 0 Siter
fabriana Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 http://www.peppernet.no/peppernet/Oppskrifter/Dessert-kaker-bakevarer/blot_sjokoladekake_med_kaffekrem.html Takk for hjelpen. Men vet du hva det heter? Jeg har spist det flere ganger på restaurant og det heter noe spesielt som jeg ikke husker. Hilsen 0 Siter
fabriana Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Sjokoladefondant? Bingo, det var det. Takk skal du ha. Hilsen 0 Siter
Vincent Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 En til her: http://nrk.no/programmer/tv_arkiv/barmeny/1719289.html 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Takk for hjelpen. Men vet du hva det heter? Jeg har spist det flere ganger på restaurant og det heter noe spesielt som jeg ikke husker. Hilsen Nope :-) Men jeg lette det frem selv her i sommer for jeg skulle lage det. 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Nope :-) Men jeg lette det frem selv her i sommer for jeg skulle lage det. Nå måtte jeg ringe til min venninne som er konditor. Og mange kaller det for Sjokolade fondant. 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Takk for hjelpen. Men vet du hva det heter? Jeg har spist det flere ganger på restaurant og det heter noe spesielt som jeg ikke husker. Hilsen Nå måtte jeg ringe til min venninne som er konditor. Og mange kaller det for Sjokolade fondant. 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Takk for hjelpen. Men vet du hva det heter? Jeg har spist det flere ganger på restaurant og det heter noe spesielt som jeg ikke husker. Hilsen Nå så jeg at du hadde fått svar alt. Så velkommen etter til meg... :-) 0 Siter
fabriana Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Nope :-) Men jeg lette det frem selv her i sommer for jeg skulle lage det. Var det godt da? Skjønte ikke helt hvor lenge den skulle være i fryseboksen før den ble stekt. Hilsen 0 Siter
serendipity Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Var det godt da? Skjønte ikke helt hvor lenge den skulle være i fryseboksen før den ble stekt. Hilsen Jeg lot mine stå i ca. 30 min. dvs. jeg lage deigen og så skrudde på komfyren, mens den ble varm så stod kakene i fryseren. Det så ut til å være nok. De ble gode, emn det er jo sååå klissete, he he.. Så poden måtte spyles etterpå :-) 0 Siter
fabriana Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Så kjappe dere er :-) God helg fra 0 Siter
favn Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Fransk sjokoladekake? Den er laget av mengder mørk sjokolade, smør, hasselnøtter, egg, sukker, kaffe og bittelitt hvetemel for syns skyld :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Sjokoladefondant? Å, det er godt ;o) 0 Siter
fabriana Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 ...og ernæring!? Heisann, jeg oppdaget det etter at jeg hadde sendt innlegget. Men jeg fikk inntrykk at det var mest snakk om ernæring på det forumet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.