Gemini Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Det var personalansvarlig jeg snakket med. Jeg skulle likevel gjerne vite om de har lov til dette selv om det er en privat bedrift. Det er snakk om nesten 1600 kr, en del penger for meg. Husk bare å føre den ekstra lange reiseveien på selvangivelsen (for den perioden det gjelder), slik at du i det minste får reisefradrag for det (forutsatt at du har tilstrekkelig lang reisevei for å få trukket fra noe). 0 Siter
petter smart Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Du skriver: "De ordner jo faktisk en annen jobb til deg, noe ikke alle gravide er så heldige at de får." Det er en lovfestet rettighet (på linje med å få lønn utbetalt), og ikke noe man er "heldig at de får". Med vennlig hilsen Så lenge mange gravide ikke får tilrettelagt noe som helst, en del blir faktisk sparket, så er jo ikke dette så ille. At hun i en kort periode må betale litt ekstra for å komme seg på jobb bør hun kunne akseptere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.