Gå til innhold

Kan jobben kreve dette?

Anbefalte innlegg

Det var personalansvarlig jeg snakket med. Jeg skulle likevel gjerne vite om de har lov til dette selv om det er en privat bedrift. Det er snakk om nesten 1600 kr, en del penger for meg.

Husk bare å føre den ekstra lange reiseveien på selvangivelsen (for den perioden det gjelder), slik at du i det minste får reisefradrag for det (forutsatt at du har tilstrekkelig lang reisevei for å få trukket fra noe).

Fortsetter under...

Du skriver: "De ordner jo faktisk en annen jobb til deg, noe ikke alle gravide er så heldige at de får."

Det er en lovfestet rettighet (på linje med å få lønn utbetalt), og ikke noe man er "heldig at de får".

Med vennlig hilsen

Så lenge mange gravide ikke får tilrettelagt noe som helst, en del blir faktisk sparket, så er jo ikke dette så ille. At hun i en kort periode må betale litt ekstra for å komme seg på jobb bør hun kunne akseptere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...