Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Noen som vet om en butikk i Oslo som har bukser, ikke dongri, som har ekstra lange ben? Jeg bruker størrelse 28- 36 i dongri men jeg trenger noe annet også. Jeg vet popin har noen, men ingen jeg liker nå. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Only pleier å ha bukser for mine lange bein, hvertfall. Og en del på Vero Moda. Men du har sikkert vært der. 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Vero Moda og Bik Bok har (iallefall her) svææææært lange bein på olabuksene, så jeg regner med de har det på vanlige bukser og. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Only pleier å ha bukser for mine lange bein, hvertfall. Og en del på Vero Moda. Men du har sikkert vært der. Jeg har ikke vært på vera moda, jeg får stikke innom neste gang jeg drar ut. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Vero Moda og Bik Bok har (iallefall her) svææææært lange bein på olabuksene, så jeg regner med de har det på vanlige bukser og. Jeg har vært på BikBok men de hadde ingen som passet. 0 Siter
Gjest svar til dorthe Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har ikke vært på vera moda, jeg får stikke innom neste gang jeg drar ut. Er enig at vero moda har mange bukser som har lange bein på, men den butikken er jo mest basert på moteklær for unge mennesker. Du kan jo gå og se om det er noen fine bukser der for det... Kjenner iallefall ingen som er over 30årene som går og handler i den butikken... 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Er enig at vero moda har mange bukser som har lange bein på, men den butikken er jo mest basert på moteklær for unge mennesker. Du kan jo gå og se om det er noen fine bukser der for det... Kjenner iallefall ingen som er over 30årene som går og handler i den butikken... Dorthe er ei veldreid dame skjønner du! Anonyme pudding:-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Er enig at vero moda har mange bukser som har lange bein på, men den butikken er jo mest basert på moteklær for unge mennesker. Du kan jo gå og se om det er noen fine bukser der for det... Kjenner iallefall ingen som er over 30årene som går og handler i den butikken... Det er ikke helt min stil der, men det kan jo være at jeg liker noe. Jeg liker meg best i dongribukser, men det er vanskelig med størrelsen, nesten bare Lewi's til 899 kr og det synes jeg er dyrt. Dessuten er de stive og har baklommer. Buksene på popin har baklommer med knapper og det er helt uaktuelt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Dorthe er ei veldreid dame skjønner du! Anonyme pudding:-( Og like lang i beina som Dorthe Skappel ) 0 Siter
tiliti Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Er enig at vero moda har mange bukser som har lange bein på, men den butikken er jo mest basert på moteklær for unge mennesker. Du kan jo gå og se om det er noen fine bukser der for det... Kjenner iallefall ingen som er over 30årene som går og handler i den butikken... Mamma'n iallefall, og kommer ut igjen uten å se desperat ut. Hun er forøvrig 44. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Og like lang i beina som Dorthe Skappel ) Uff - her ble det fest i kveld:-) Få se da!(?) 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Uff - her ble det fest i kveld:-) Få se da!(?) Har du gått glipp av noe ;o) 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Har du gått glipp av noe ;o) Dorthe skev: ;o) Ja - kjære Dorthe! 0 Siter
Gjest Svar til Dorthe Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det er ikke helt min stil der, men det kan jo være at jeg liker noe. Jeg liker meg best i dongribukser, men det er vanskelig med størrelsen, nesten bare Lewi's til 899 kr og det synes jeg er dyrt. Dessuten er de stive og har baklommer. Buksene på popin har baklommer med knapper og det er helt uaktuelt. De fleste olabuksene på Vero moda har som regel lange ben, men en del av dem er også tettsittendes.... Prisen tror jeg varierer veldig, men jeg har sett at den mest vanlige prisen på ei olabukse der er ca 399,- Lykke til videre med "buksejakten"! Klem 0 Siter
Gjest Svar til ildg Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Dorthe er ei veldreid dame skjønner du! Anonyme pudding:-( Hva er vitsen med å kalle meg Anonym pudding? Det forstod jeg ikke helt... Hva er det du tok deg så nær av. Jeg bare sa at Vero Moda var ei butikk som hadde moter som var mest basert på unge folk... Det er vel ikke vits i å kalle meg en pudding for det vel :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 De fleste olabuksene på Vero moda har som regel lange ben, men en del av dem er også tettsittendes.... Prisen tror jeg varierer veldig, men jeg har sett at den mest vanlige prisen på ei olabukse der er ca 399,- Lykke til videre med "buksejakten"! Klem Det kan jo hende at de har noen som ikke er fullt så ettersittende *håper* 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Er enig at vero moda har mange bukser som har lange bein på, men den butikken er jo mest basert på moteklær for unge mennesker. Du kan jo gå og se om det er noen fine bukser der for det... Kjenner iallefall ingen som er over 30årene som går og handler i den butikken... Jeg gjør, og jeg er 37....men så er jeg jo også rimelig desperat! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Jeg gjør, og jeg er 37....men så er jeg jo også rimelig desperat! Det er fordi du og jeg har forstått at vi kjøper klær etter kroppen og ikke etter alderen ;o) *hvisker at jeg kanskje er litt desp jeg også* 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det er fordi du og jeg har forstått at vi kjøper klær etter kroppen og ikke etter alderen ;o) *hvisker at jeg kanskje er litt desp jeg også* Desperate eller ikke desperate.....vi holder oss sikkert usedvanlig godt;-) Btw....siste buksa kjøpte jeg på Lindex, så kjerringfaktoren dukker opp sånn innimellom...he he! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Desperate eller ikke desperate.....vi holder oss sikkert usedvanlig godt;-) Btw....siste buksa kjøpte jeg på Lindex, så kjerringfaktoren dukker opp sånn innimellom...he he! Jeg pleier å handle på Be Young *LOL* men der er det dårlig med lange bukser. Ellers er det ganske mange bra butikker på Grünerløkka, små steder med spesielle ting. Og det er ofte billig på markedsdagene. Det er farlig å bo her da ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.