Gå til innhold

Barnebok fra 1990 - trenger hjelp til å få tak i den!

Anbefalte innlegg

Hallo alle kloke hoder

Nå har jeg søkt med lys og lykte på internett, alle mulige nettbokhandler, etter en bestemt barnebok. Jeg har ISBN nummeret, og har søkt rundt omkring på det....Men nei! Ingen som har den. Den er nok for gammel. Søkte i basen til Ask antikvariat også (de har jo brukte bøker), men fant den ikke der heller.

Noen som kjenner til flere bruktbok-handler på nettet?

Om noen har lyst til å hjelpe meg å søke, så er tittel og ISBN nummeret

8203-16-2495

"Frosken Valentino og den bringebærrøde sportsbilen"

På forhånd takk for all hjelp! Tre-åringen min forelsket seg nemlig totalt i denne boka, vi har lest den hver dag i en uke nå. Men den er dessverre lånt på biblioteket, og ikke vår...

Fortsetter under...

Så vidt jeg kan se finnes den her:

http://www.bokogmedia.no/

JØSS! Tusen takk! Jeg har sittet halve kvelden og søkt og lett etter den:-)

Men det står at nettbutikken er stengt i dag og i morgen pga omlegging. Tro om det er greit å legge inn en bestilling fordet, så ligger den bare til mandag...`?

Men det står at nettbutikken er stengt i dag og i morgen pga omlegging. Tro om det er greit å legge inn en bestilling fordet, så ligger den bare til mandag...`?

Jeg ville ha ventet til mandag/tirsdag, sånn for sikkerhets skyld.

Annonse

Linkevince :-)

Godt nytt år. Ja jeg kan ikke annet enn å smile når jeg ser nicket ditt.

Bra med deg?

Takk det samme.

Alt vel - hu' sambissen min kommer hjem fra juleferie natt til mandag. Da er alt mer enn vel :-)

Ikke for å være ekkel - men jeg brukte 10 sekunder og to museklikk på å finne den :-)

Ikke for å være ekkel - men jeg brukte 10 sekunder og to museklikk på å finne den :-)

Først grei, så ekkel..? :-)

Neida, jeg brukte Google. Søkte kanskje på feil måte, men jeg skrev inn hele tittelen. Hva gjorde du?

Først grei, så ekkel..? :-)

Neida, jeg brukte Google. Søkte kanskje på feil måte, men jeg skrev inn hele tittelen. Hva gjorde du?

Søket mitt:

http://www.google.com/search?hl=no&ie=ISO-8859-1&q=Frosken+Valentino&btnG=Google-s%F8k&lr=

Hei igjen

Det viste seg å være et "bomsøk" likevel. Selv om boken lå i nettbutikken, så fikk jeg dette svaret pr mail fra dem i dag:

"Viser til din bestilling av 9/1-04 på "Frosken Valentino og den bringebærrøde sportsbilen" i vår nettbutikk. Boken er dessverre utsolgt fra forlaget, og din ordre er derfor slettet. Vi beklager at den likevel lå ute i nettbutikken."

Har du noen flere tips..? Bruktbokhandel eller noe? Den er såpass gammel, den boken, at det er ikke lett å få tak i den som ny.

Annonse

Hei igjen

Det viste seg å være et "bomsøk" likevel. Selv om boken lå i nettbutikken, så fikk jeg dette svaret pr mail fra dem i dag:

"Viser til din bestilling av 9/1-04 på "Frosken Valentino og den bringebærrøde sportsbilen" i vår nettbutikk. Boken er dessverre utsolgt fra forlaget, og din ordre er derfor slettet. Vi beklager at den likevel lå ute i nettbutikken."

Har du noen flere tips..? Bruktbokhandel eller noe? Den er såpass gammel, den boken, at det er ikke lett å få tak i den som ny.

Det eneste kan være å sjekke evnt. antikvariater. På linken sjekker du hos 82 slike.

Finnes den ikke, kan du melde interesse for boka.

Sjekk her: http://www.antikvariat.net

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...