Gå til innhold

forelsket i muslim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg omtaler ikke noen muslimer, sør.

Jeg omtaler de aller fleste fordi de aller fleste innehar et syn på sine medmennesker som vi vil kalle totalitært og/eller fascistisk.

Jeg har ennå ikke hørt en muslim i Norge uten forbehold uttrykke støtte ti likestilling mellom kjønn, ytringsfrihet etc. Dette gjelder også muslimers ledende tillitsvalgte.

Selvsagt finnes det muslimer som fullt ut støtter våre prinsipper for demokrati, likeverd og menneskerettigheter. Men det demokratiske underskudd blant muslimer er for stort til at det kan anses som enkelttilfeller.

Den påstanden er like idiotisk som å påstå at "alle nordmenn er rasister" - det er løgn og det vet du.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

11

• nick

7

• pip

5

• Grip

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den statistikken jeg så, viste at det var flere ekteskap mellom norsk og utlending som ikke endte i skilsmisse enn norsk-norsk?

Kan du hoste opp en link?

Nei, det kan jeg ikke. Det er noe jeg har lest et eller annet sted, og det er en stund siden. Jeg garanterer ikke at det er korrekt.

Skrevet

At man skiller seg betyr ikke at det er "krig". Og når det allerde er ca 50% sjanse for å skilles, så er det ikke store forskjellen som er mulig, hvis du forstår.

Nei, jeg forstår ikke. Hva har krig med dette å gjøre? Selv en lykkelig skilsmisse er et ekteskap som gikk i dass?

Hva gjelder statistikken så forutsetter du at andelen norsk/utenlandske skilsmisser er så stor at den påvirker prosenten i vesentlig grad. Det er jeg litt i tvil om. Således _kan_ skilsmisseprosenten være vesentlig høyere hos blandingene.

Skrevet

Nei, jeg forstår ikke. Hva har krig med dette å gjøre? Selv en lykkelig skilsmisse er et ekteskap som gikk i dass?

Hva gjelder statistikken så forutsetter du at andelen norsk/utenlandske skilsmisser er så stor at den påvirker prosenten i vesentlig grad. Det er jeg litt i tvil om. Således _kan_ skilsmisseprosenten være vesentlig høyere hos blandingene.

Ok, det der ble litt krøkkete, men du skjønner sikkert.

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke. Det er noe jeg har lest et eller annet sted, og det er en stund siden. Jeg garanterer ikke at det er korrekt.

Jeg er ganske sikker på at det ikke er riktig.

Og det gjør jo saken ganske annereldes, gjør det ikke?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ikke er riktig.

Og det gjør jo saken ganske annereldes, gjør det ikke?

Hvordan kommer du frem til den konklusjonen? Du kan ikke dokumentere din påstand, jeg kan ikke dokumentere min, så da stiller saken seg annerledes? På vilken måte da?

Skrevet

Hvordan kommer du frem til den konklusjonen? Du kan ikke dokumentere din påstand, jeg kan ikke dokumentere min, så da stiller saken seg annerledes? På vilken måte da?

Det er du som kastet dette ut som et argument i debatten, ikke jeg.

Skrevet

Det er du som kastet dette ut som et argument i debatten, ikke jeg.

Akkurat, og jeg står for det jeg sa, men jeg kan ikke dokumentere det. At du kommer med et motargument som heller ikke kan dokumenteres forandrer ingen ting.

Forøvrig, det jeg har lest (VG?) var at 8 av 10 blandingsekteskap går på dunken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...