Ulv I Faarikaal Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Nei, det vet jeg at man må sone selv om man er aleneforeldre. Kanskje de ikke ville hatt meg inn til soning *knis* Blitt sendt hjem etter et par dager for å forhindre at de andre fangene havnet i dårlig selskap? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Blitt sendt hjem etter et par dager for å forhindre at de andre fangene havnet i dårlig selskap? Jeg kunne jo laget litt liv og røre vet du. Jeg er jo ikke alltid like god ) Men tequila har de jo ikke der så jeg hadde vel klart å oppføre meg som jeg skulle. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg kunne jo laget litt liv og røre vet du. Jeg er jo ikke alltid like god ) Men tequila har de jo ikke der så jeg hadde vel klart å oppføre meg som jeg skulle. Ei som har sittet inne lenge sier at halvparten av de kvinner som sitter inne er ikke rektig nagla. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.