Gå til innhold

mangler lyd på tv-kanalene

Anbefalte innlegg

Gjest vildepåtvnorge

kjøpte meg ny tv igår. Har dekoder, men får ingen lyd på kanalene på dekoderen. Den finner kanalene med bilde, men altså ingen lyd. Jeg har prøvd å søke inn kanalene direkte på tv'n og får da nrk1 med lyd. Men da søker jeg jo kun fra den vanlige antennen, ikke parabolen. Men det er altså kanelene på dekoderen jeg ikke får med lyd. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lyd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132212-mangler-lyd-p%C3%A5-tv-kanalene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vildepåtvnorge

Du har sannsynligvis innstilt på PAL-B, istedet for PAL-I/H (husker ikke i farten), som har forskjellig separasjon mellom bilde og lyd.

Med vennlig hilsen

på min dekoder hadde jeg kun mulighet mellom Pal-g og Pal et eller annet for UK. Og med Pal-g funker det ikke

Annonse

Kan rett og slett scart-pluggen være løs? Etter at treåringen hadde lekt med den så fikk vi ikke lyd og da var det kun scartpluggen bakpå videoen som hadde løsna litt (dekoderen går gjennom videoen).

nei har ingen scart gjennom dekoderen. Får vel ringe dem og høre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...