Ulv I Faarikaal Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Noe mannfolk liker på fem bokstaver. fi..e 0 Siter
muriel Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Jeg svarer "fitte", men det er egentlig kun for å være grei med deg ) 0 Siter
Gjest økonom Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 sk Det var noen som lurte på om du kjedet deg, det tror jeg vi nå har fastslått. Lurer også på om du kanskje er sulten eller noe, for du pleier å være mer kreativ enn dette:-) Nå skal du sikkert si at jeg har en skitten fantasi, så da er best å innrømme det med en gang. Har du ikke skiføre der du bor? Sikkert knallfint uti lysløypa nå? Sunne aktiviteter mot usunne tanker, vet du...:-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 sk Så kjedelig du er. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Det var noen som lurte på om du kjedet deg, det tror jeg vi nå har fastslått. Lurer også på om du kanskje er sulten eller noe, for du pleier å være mer kreativ enn dette:-) Nå skal du sikkert si at jeg har en skitten fantasi, så da er best å innrømme det med en gang. Har du ikke skiføre der du bor? Sikkert knallfint uti lysløypa nå? Sunne aktiviteter mot usunne tanker, vet du...:-) Snø? Det var 30 cm snø og 5 cm is på bilen da jeg kom hjem etter 14 dager i syden, det tok en time å få kjerra i drift i gjen med varmepistol og div verktøy. En halvtime bare å få opp bakdøra. 0 Siter
Vincent Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Snø? Det var 30 cm snø og 5 cm is på bilen da jeg kom hjem etter 14 dager i syden, det tok en time å få kjerra i drift i gjen med varmepistol og div verktøy. En halvtime bare å få opp bakdøra. Mens du var borte la jeg ut denne linken.. Når ulven er borte..osv...: http://www.nrk.no/underholdning/orevarmer/816414.html 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Så kjedelig du er. Ja. Tviholder tankene borte fra alt det spennende Du vet - lørdag, single, ingen utsikter til noe i kveld ;-Þ Fiske er helt klart saken! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Mens du var borte la jeg ut denne linken.. Når ulven er borte..osv...: http://www.nrk.no/underholdning/orevarmer/816414.html He-he. Bæææææ 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Ja. Tviholder tankene borte fra alt det spennende Du vet - lørdag, single, ingen utsikter til noe i kveld ;-Þ Fiske er helt klart saken! Ingen utsikter til hva? 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Eller et skadedyr på 9 bokstaver? Hva kan det være? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Ingen utsikter til hva? Jeg husker ikke 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 FISKE Så puritansk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.