Gå til innhold

laseroperasjon på øyne, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest laseroperasjon

Hei

Jeg er ganske nærsynt og vurderer å ta en laseroperasjon, med den metoden som er kalt lasec. Er det noen som har erfaringer med dette, og har tatt en laseroperasjon på øyene? Er du fornøyd/misfornøyd, er det noe spesielt man må passe på, vil du anbefale dette til andre? Hvor mye betalte du for dette, gjorde du det på en privat klinikk?

Håper noen vil svare :)

Fortsetter under...

Mannen min tok lasec-operasjon på begge øynene for snart to år siden. Han har vært kjempefornøyd fra første dag! Det første året ble han raskere sliten i øynenen enn normalt. Hvis han f.eks. hadde kjørt bil konstant i flere timer, fikk han hodepine og vondt i øynene. Da la han seg for å sove noen timer og var fin igjen etterpå.

Ellers har han ikke hatt noe ubehag.

Operasjonen ble foretatt på privatklinikk og det kostet 15 000 kr pr. øye.

Vi har en bekjent som har tatt samme operasjon på sykehus. Hun er ikke like fornøyd, uten at jeg vet helt hva som er problemet hennes.

Jeg tok laseroperasjon for 2 år siden, hadde minus 9 på det ene øyet, og mer på det andre, og skjeve hornihinner, så jeg forventet ikke det helt store men var av den oppfatning at det var bedre å være litt nærsynt enn så blind.

Resultatet ble faktisk så bra at jeg overhodet ikke trenger briller i dag! 100% er det sikkert ikke, svart tekst er nok litt mer grå enn før f.eks, men alt i alt er det for meg et lite mirakel. Har aldri angret!

Gjør det!!!

Det er heeeelt fantastisk. Det lureste jeg noensinne har gjort!

Glemmer ikke at jeg allerede den første natten kunne se hva klokken på nattbordet var uten å ligge over nattbordet.

Jeg ville tatt begge øyene på engang. Like greit det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...