Vincent Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Etter å vært på juleferie og nyttårsferie og jeg-veit-ikke-hva kommer hun hjem sånn ved midnattstid i morra (natt til mandag). Jeg er elendig på "mottakelser" så jeg trenger et tips eller fem til no' romantiske ting... ehh...hjelp...? 0 Siter
Tusj Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Rydd og vask huset mann, for herrens navn rydd og vask !!!! 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Rydd og vask var et veldig godt tips. Nye sengeklær, kanskje et varmt bad klart? Friske blomster (eller erstatt i allefall de du har "drept" mens hun var borte...) Kanskje noe godt å spise? 0 Siter
Gjest Geddo Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Rydd og vask huset mann, for herrens navn rydd og vask !!!! Rydd og vask, la huset skinne. Det hadde hun helt garantert satt pris på 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Skal vi seeeeeee... Du kan ta på deg tvangstrøye å si du har vært gal av lengsel? Du kan pakke deg selv inn i marsipan og dyppe deg i sjokolade og si du gjerne vil være bamsemumsen hennes? Still deg på trappa i Elvis kostyme og syng Love Me Tender? 0 Siter
Gjest men det er det vel ikke? Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Når jeg ikke leser innlegget ditt - leser bare overskriften -får dette liksom en litt annen mening..... Føler ikke hun er så velkommen hjem da..... hehe....eller at du har dårlig samvittighet.... 0 Siter
Vincent Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Rydd og vask var et veldig godt tips. Nye sengeklær, kanskje et varmt bad klart? Friske blomster (eller erstatt i allefall de du har "drept" mens hun var borte...) Kanskje noe godt å spise? ehh.. nå er det faktisk jeg som gjør alt husarbeidet i heimen. Det eneste hun må gjøre en gang i mellom er å skifte dassrull. 0 Siter
Tornerose Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 ehh.. nå er det faktisk jeg som gjør alt husarbeidet i heimen. Det eneste hun må gjøre en gang i mellom er å skifte dassrull. Så hun skifter faktisk dopapir-rullen? Tror du hun kan komme hit og lære opp samboeren min? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Skal vi seeeeeee... Du kan ta på deg tvangstrøye å si du har vært gal av lengsel? Du kan pakke deg selv inn i marsipan og dyppe deg i sjokolade og si du gjerne vil være bamsemumsen hennes? Still deg på trappa i Elvis kostyme og syng Love Me Tender? Det er ikke marsipan i bamsemums... 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Det er ikke marsipan i bamsemums... Nei, men tenk så søtt det da hadde blitt!*L* 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Nei, men tenk så søtt det da hadde blitt!*L* Hehe... Joa. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Skal vi seeeeeee... Du kan ta på deg tvangstrøye å si du har vært gal av lengsel? Du kan pakke deg selv inn i marsipan og dyppe deg i sjokolade og si du gjerne vil være bamsemumsen hennes? Still deg på trappa i Elvis kostyme og syng Love Me Tender? Hadde gubben min gjort noe av det der hadde jeg for det første ledd meg halvt i hjel - og for det andre hadde det virka totalt avtennende ;o) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hadde gubben min gjort noe av det der hadde jeg for det første ledd meg halvt i hjel - og for det andre hadde det virka totalt avtennende ;o) Vel, budeia mi pleier vel ikke å ta fyr hun heller, men hun ler ganske mye.*L* 0 Siter
citoyen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Nyvaska kåk, nyvaska Vincent, og god mat. Det er alt jeg ville forlangt, i alle fall. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Vel, budeia mi pleier vel ikke å ta fyr hun heller, men hun ler ganske mye.*L* Det har jeg absolutt full forståelse for ;oD 0 Siter
Vincent Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Nyvaska kåk, nyvaska Vincent, og god mat. Det er alt jeg ville forlangt, i alle fall. Men det er jo tre ønsker på en gang … og det går jo ikke? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Når jeg ikke leser innlegget ditt - leser bare overskriften -får dette liksom en litt annen mening..... Føler ikke hun er så velkommen hjem da..... hehe....eller at du har dårlig samvittighet.... Da jeg kom hjem fra Kypros etter 14 dager hadde samboern min lagd god mat, og dekket på et romlematisk bod med en rose med kort, lys og rødvin.. Etter vi hadde spist og skravla så fikk jeg gullring med diamant.. Så hadde vi sex halve natta. Det var godt å komme hjem til! Han hadde også vaska hele leiligheten og gjort alt i stand, til og med vaska alle klærne, så det ikke skulle være skittentøy i dunken, siden ejg hadde koffert min full av møkkete klær... 0 Siter
Gjest lars arne Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Da jeg kom hjem fra Kypros etter 14 dager hadde samboern min lagd god mat, og dekket på et romlematisk bod med en rose med kort, lys og rødvin.. Etter vi hadde spist og skravla så fikk jeg gullring med diamant.. Så hadde vi sex halve natta. Det var godt å komme hjem til! Han hadde også vaska hele leiligheten og gjort alt i stand, til og med vaska alle klærne, så det ikke skulle være skittentøy i dunken, siden ejg hadde koffert min full av møkkete klær... Hørtes ut som han hadde dårlig samvittighet for noe han hadde gjort mens du var borte.... 0 Siter
maiken76 Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Rydd og vask, la huset skinne. Det hadde hun helt garantert satt pris på Hvorfor det? Mener du at det er alt dmer tenker på, rent hus? Han har da sikkert opprettholdt normal standard der selv om hun har vært borte. Er vel ikke bare damers jobb det? 0 Siter
Gjest kakel Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Gratulerer med sambiss! :-) - - visste ikke det jeg. Over til saken: Bare åpne øra - og hør om alt hun har å fortelle, det er den beste mottakelsen man kan få. - så kan dere spise senere 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.