Gå til innhold

Hjelp! Sambiss kommer hjem i morra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vi seeeeeee...

Du kan ta på deg tvangstrøye å si du har vært gal av lengsel?

Du kan pakke deg selv inn i marsipan og dyppe deg i sjokolade og si du gjerne vil være bamsemumsen hennes?

Still deg på trappa i Elvis kostyme og syng Love Me Tender?

Annonse

Rydd og vask var et veldig godt tips. Nye sengeklær, kanskje et varmt bad klart? Friske blomster (eller erstatt i allefall de du har "drept" mens hun var borte...) Kanskje noe godt å spise?

ehh.. nå er det faktisk jeg som gjør alt husarbeidet i heimen. Det eneste hun må gjøre en gang i mellom er å skifte dassrull.

Skal vi seeeeeee...

Du kan pakke deg selv inn i marsipan og dyppe deg i sjokolade og si du gjerne vil være bamsemumsen hennes?

Det er ikke marsipan i bamsemums...

:o

Skal vi seeeeeee...

Hadde gubben min gjort noe av det der hadde jeg for det første ledd meg halvt i hjel - og for det andre hadde det virka totalt avtennende ;o)

Annonse

Gjest Pricilla

Når jeg ikke leser innlegget ditt - leser bare overskriften -får dette liksom en litt annen mening.....

Føler ikke hun er så velkommen hjem da..... hehe....eller at du har dårlig samvittighet....

Da jeg kom hjem fra Kypros etter 14 dager hadde samboern min lagd god mat, og dekket på et romlematisk bod med en rose med kort, lys og rødvin.. Etter vi hadde spist og skravla så fikk jeg gullring med diamant.. Så hadde vi sex halve natta. Det var godt å komme hjem til! Han hadde også vaska hele leiligheten og gjort alt i stand, til og med vaska alle klærne, så det ikke skulle være skittentøy i dunken, siden ejg hadde koffert min full av møkkete klær...

Gjest lars arne

Da jeg kom hjem fra Kypros etter 14 dager hadde samboern min lagd god mat, og dekket på et romlematisk bod med en rose med kort, lys og rødvin.. Etter vi hadde spist og skravla så fikk jeg gullring med diamant.. Så hadde vi sex halve natta. Det var godt å komme hjem til! Han hadde også vaska hele leiligheten og gjort alt i stand, til og med vaska alle klærne, så det ikke skulle være skittentøy i dunken, siden ejg hadde koffert min full av møkkete klær...

Hørtes ut som han hadde dårlig samvittighet for noe han hadde gjort mens du var borte....

Rydd og vask, la huset skinne.

Det hadde hun helt garantert satt pris på

Hvorfor det? Mener du at det er alt dmer tenker på, rent hus? Han har da sikkert opprettholdt normal standard der selv om hun har vært borte. Er vel ikke bare damers jobb det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...