Åsemor Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Søren altså... nå gikk det litt fort i svingene. De siste dagene har opera ikke oppført seg pent. Masse heng, tar nesten halvt minutt å åpne, osv osv osv... Så jeg tenkte at jeg bare skulle avinstallere og installere igjen, men (selvfølgelig) har jo alle favorittene mine blitt borte. Går det an å finne de tilbake? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 En ting til... Når jeg åpner Opera får jeg først meldingen: The application or DLL C:\Program Files\Opera7\plugins\MAsst3.class is not a valid Windows image. Please check this against your installation diskette. Det har vært sånn før og, men ikke nå i det siste. Husker ikke om jeg har gjort noe spesielt for å bli kvitt det eller hvordan det var... 0 Siter
citoyen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Søk etter opera6.adr - litt avhengig av installasjonstype kan det hende den gamle finnes fremdeles, men mest sannsynlig er den forsvunnet. Til neste gang er det lurt å ta backup (File > Export > Opera Bookmarks) før du avinstallerer Spørsmål 2: Feilmeldingen tyder på at det er feil i en plugin du har installert. Slett filen, så skal alt være i orden. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Søk etter opera6.adr - litt avhengig av installasjonstype kan det hende den gamle finnes fremdeles, men mest sannsynlig er den forsvunnet. Til neste gang er det lurt å ta backup (File > Export > Opera Bookmarks) før du avinstallerer Spørsmål 2: Feilmeldingen tyder på at det er feil i en plugin du har installert. Slett filen, så skal alt være i orden. Ah, du er vel grei! Fant de igjen vettu, men fikk det ikke til å funke først da jeg kopierte inn i mappen mens jeg hadde opera åpen. Men etterpå gikk det bra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.