Gå til innhold

Han 50, hun 27 Galskap ??????

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Fortell meg en ting, hva andre sier, er det det som er viktig??? La folk få lov å leve ut sin kjærlighet og drit en lang mars i hva den ene og den andre syns. Folk har vel for pokker fri rett til å gjøre hva de vil i kjærlighetslivet sitt. Det er slike som du som gjør at det blir ufred i verden....

He, he... *rister på hodet*

Fortsetter under...

Synes det ser litt rart ut, men det sies at kjærlighet har ingen alder! ; )

Litt kjipt at han dauer når hun er 50 da... Så blir hun ensom enke, når hun egentlig skulle reist og kost seg med mannen sin (hvis forholdet skulle vare mener jeg..)

Hun sitter jo igjen som rik og relativ ung enke. Da tar hun seg en sprek og ung elsker.

Annonse

Gjest Ikke vet jeg

Fortell meg en ting, hva andre sier, er det det som er viktig??? La folk få lov å leve ut sin kjærlighet og drit en lang mars i hva den ene og den andre syns. Folk har vel for pokker fri rett til å gjøre hva de vil i kjærlighetslivet sitt. Det er slike som du som gjør at det blir ufred i verden....

Jeg skape ufred i verden ? LOL

Det er det siste jeg ville ha gjort. Grunnen til at jeg skrev dette innlegget er at jeg er forslska i en på 50 skjønner du :)

Det er jeg som er 27.

Så jeg bare lurte på om hva folk ville tenke om oss,hvis vi ble et par

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...