Gjest Knuteerrn Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Hallo, jeg har et spørsmål angående hår (på hodet ) Hvordan har det seg at håret mitt faktisk blir seende best ut etter et par dager jeg har vasket det? (unntatt bakhodet, der ser det rart ut ) Selve formen og hår-stråene "oppfører" seg annerledes! Vanligvis etter jeg har vasket håret og hatt opp i gele eller skum, så har hårflippene en tendens til å vippe opp. (ikke flisete tupper) Skjønner ikke dette altså! 0 Siter
Gjest Skjermtrollet Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Har du prøvd å bytte shampo og balsam? Det kan hjelpe.. En annen grunn til at håret er mer medgjørlig etter et par dager er vel kanskje at håret begynner bli fett da og er lettere å få til å legge seg den veien du vil.. (Har ofte hørt at folk synes at håret er bedre dagen etter vask..) Ellers kan du jo prøve no stylingprodukter. Hårgele, voks, paste (en blanding av gele og voks) Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.