Gå til innhold

Trenger skryt og enda mer skryt!

Anbefalte innlegg

Gjest røykeslutteren

Jeg tok min siste røyk på fredags kveld!! Har røyket i 12 år, og tatt et stort valg som jeg skal fortsette å holde ved!! Jeg skal aldri ta en røyk igjen...... Never!

Leste boken til Allen Carr om endelig ikke røyker og den var god!! Alle som vurderer å slutte å røyke bør lese akkurat denne boken!! Umotiverte eller motiverte sjeler .)

Men jeg er jo som sagt ganske stolt av meg selv, er enslig og ingen rundt meg som kan skryte..... bare litt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132274-trenger-skryt-og-enda-mer-skryt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest røykeslutteren

Ja, men da skal jeg skryte litt av deg da vet du...for det fortjener du virkelig.

Du er kjempeflink !!!

Håper du klarer å bite tenna sammen i de vanskelige stundene slik at du forblir røykfri.

Gratulere og lykke til :)

Hilsen...

Ja, det skal jeg.. Er skikkelig innstilt på dette!!

Takk for skryt!!! :):)

Ha en god dag!

Annonse

Gjest røykeslutteren

Gratulerer :)

Jeg sluttet også fredagskvelden etter å ha vært storrøyker i 21 år. Også jeg ved hjelp av Allen Carrs bok.

Flotte greier :) Da trenger vi begge masser av lykke til og skryt!!

Men helt ærlig så går det kjempe bra, mye bedre enn jeg noen gang ville trodd. Er det noen sak?!

God dag til deg :)

Gjest røykeslutteren

Du er tilgitt, ha en riktig god røykfri dag du også, smiler som en sol jeg nå :-D

Det er bra du :) som en sol!!

Skal ha en suveren røykfri dag og skal snart ut og gå tur i det fine regnværet..

Og igjen..... Ha en riktig god dag!!

Sluttet med Carr jeg også!

Vært røykfri siden begynnelsen av september.

Har røykt over halve livet mitt faktisk :-(

Lykke til!

Er kjempe stolt av meg selv. Også er det så vanvittig mye bedre å kysse mannen min!

Ehe er det ikke for mannen din det er blitt bedre, er vel mest greit for ham vel som slipper å stikke tunga ned i et askebeger lengre :-)

Annonse

Gjest røykeslutteren

Hurra! Hva veier du nå? Kan du komme tilbake med den nye vekten din den 11 april?

Nå veier jeg 59 kg, og ja jeg kan komme med min nye vekt den 11 april!! Tror du jeg kommer til å legge på meg mye??

Hehe.. Ja, får regne med litt svinn :)

Nå veier jeg 59 kg, og ja jeg kan komme med min nye vekt den 11 april!! Tror du jeg kommer til å legge på meg mye??

Hehe.. Ja, får regne med litt svinn :)

Ja, basert på egen erfaring så tror jeg det. Det er mange her som ikke er enig. Jeg gikk opp 13 kilo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...