Gå til innhold

Trenger skryt og enda mer skryt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jeg har også sluttet

Hvis du vil skryte av meg så skal jeg skryte av deg :o) !!!!!!!!

Jeg har vært røykfri i en uke igår jeg !!!!!

Kjøpte boken av Allan Carr før jul, leste noen kapittel, og fant ut at dette ikke var en bok for meg.

Forrige søndag så bare kastet jeg resten av tobakken min, og har IKKE tenkt på røyk etterpå ..... mannen min kastet tobakken sin på fredagen, to dager før meg, også han går det kjempefint for.

Jeg syns dette går så greit jeg at jeg lurer på NÅR "smellen" kommer ..... hadde jo aldri trodd at dette skulle gå så bra.

Nå har jeg hørt flere forskjellige historier, noen har det sånn som oss hele tiden, mens noen får en skikkelig smell etter å ha vært røykfrie i flere uker.

Annonse

Gjest røykeslutteren

Kjøpte boken av Allan Carr før jul, leste noen kapittel, og fant ut at dette ikke var en bok for meg.

Forrige søndag så bare kastet jeg resten av tobakken min, og har IKKE tenkt på røyk etterpå ..... mannen min kastet tobakken sin på fredagen, to dager før meg, også han går det kjempefint for.

Jeg syns dette går så greit jeg at jeg lurer på NÅR "smellen" kommer ..... hadde jo aldri trodd at dette skulle gå så bra.

Nå har jeg hørt flere forskjellige historier, noen har det sånn som oss hele tiden, mens noen får en skikkelig smell etter å ha vært røykfrie i flere uker.

Du er kjempe flink :):) Det skal du jammen ha!! Og det er mannen din oxo.. Flinke mennesker kaller jeg oss!

Jeg har hatt en litt tung dag i dag, men det går bra.. Skal ihvertfall aldri gi opp, og noen dager er vel verre enn andre!

Og masse lykke til videre!

Gjest røykeslutteren

Grattis! Du er flink! Jeg sluttet også på fredag, kubbet siste røyk i firetiden på ettermiddagen. Leste boka til Carr, jeg også.

Vi e flinke e vi! :o)

oppmuntrende hilsen fra

Vi er bare kjempe flinke.. Skal si det er mange som har lest boken til Carr!! Og flere som sluttet på fredag, det er TØFT :)

Gjest røykeslutteren

*Skryt* *Skryt*

Spennende om du etter en lang tid uten røyk kan fortelle om gode endringer angående din helse. Jeg selv finner ingen.

Hm.....

Hørtes ikke ut som du fant tonen som røykfri!?! Merker du ingen forskjell på din helse?? Det må jeg nødt for å gjøre for jeg har astma og bronkitt :)

Opp med hodet!! Ikke depp over røyken, da ryker du!!

Og masser med lykke til skal du ha!

Gjest jeg har også sluttet

Du er kjempe flink :):) Det skal du jammen ha!! Og det er mannen din oxo.. Flinke mennesker kaller jeg oss!

Jeg har hatt en litt tung dag i dag, men det går bra.. Skal ihvertfall aldri gi opp, og noen dager er vel verre enn andre!

Og masse lykke til videre!

Takk og takk !!!!

OG det samme til deg !!!!

Vi får støtte hverandre opp når vi har tunge dager, det som er en trøst er jo at de tunge stundene blir sjeldnere og sjeldnere :o), ta en kålrot når lysten er som størst, det gjør jeg :o), da har jeg iallefall noe i hendene.

Og du, kjenn DEN vonde lukta av røykerene rundt oss !!!!!

Gremmes av å vite at sånn har det lukta av meg i godt over 20 år ..... men nå er det slutt, ikke sant ????!!!!!

Så får de som har helse til det røyke så mye de vil ;o).

Gjest røykeslutteren

Ja, det kan du snakke om!!!! Mine foreldre røyker og fysj av meg og fysj av meg hvor det luktet!! Merkelig fenomen at jeg aldri har kjent den stanken før :)

Og det er som Carr sier, du skal ha medlidenhet for røykere, som må ha dette forferdelige stoffet!!! Fakta det.. Her må vi kjøre motsatt psykologi :) Helt i orden for meg bare det hjelper!

En liten feil jeg gjør, er godis erstatning... Ikke flink til å spise grønnsaker, men skal skjerpe meg! Basta..

Og ja, vi får støtte hverandre på dårlige dager.. Ja, selvfølgelig.. Vi skal aldri ta en røyk igjen, EVER!

God kveld til deg :)

Hm.....

Hørtes ikke ut som du fant tonen som røykfri!?! Merker du ingen forskjell på din helse?? Det må jeg nødt for å gjøre for jeg har astma og bronkitt :)

Opp med hodet!! Ikke depp over røyken, da ryker du!!

Og masser med lykke til skal du ha!

Jo, jeg liker godt å ikke være avhengig av røyk. Slippe å tenke på å ha nok sigaretter til fest, til dagen etter o.s.v. Dessuten har jeg bevist for meg selv at jeg har evne til å gjennomføre noe jeg har satt meg fore.

Men den veldig store helsegevinsten har jeg enda ikke oppdaget, men jeg var ikke et vrak mens jeg røyket heller.

Jeg anbefaler deg å slutte, men vil nok ikke bli den som hoverer over den som ikke greier det.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...