Gå til innhold

Psykiatrisk behandling

Anbefalte innlegg

Har lagt dette under psykiatri også.

Hva slags psykiatrisk behandling har dere brukt, event. alternativ behandling?

Har noen av dere vært med i gruppeterapi?

Har fått tilbud om det nå, menjeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Vil ikke utlevere meg selv til mange andre. Skjønner ikke at legen min har henvist meg dit heller, når jeg har sagt at jeg vil ha en kvinnelig psykolog.... ( Etter noen episoder har jeg altfor stor respekt for mannelige, og jeg er redd dem)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/132283-psykiatrisk-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest uten signatur

Gruppeterapi er til god hjelp. Gikk i ei gruppe på åtte for flere år siden. Og vi har kontakt den dag i dag, for hjelp og støtte. Noen går det bra med, andre ikke. Men vi kjenner hveranres problemer til bunns, derfor er det trygt å prate med gruppa fortsatt. Selv om det nå er på privat basis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...