Lorangemy Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Har lagt dette under psykiatri også. Hva slags psykiatrisk behandling har dere brukt, event. alternativ behandling? Har noen av dere vært med i gruppeterapi? Har fått tilbud om det nå, menjeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Vil ikke utlevere meg selv til mange andre. Skjønner ikke at legen min har henvist meg dit heller, når jeg har sagt at jeg vil ha en kvinnelig psykolog.... ( Etter noen episoder har jeg altfor stor respekt for mannelige, og jeg er redd dem) 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Gruppeterapi er til god hjelp. Gikk i ei gruppe på åtte for flere år siden. Og vi har kontakt den dag i dag, for hjelp og støtte. Noen går det bra med, andre ikke. Men vi kjenner hveranres problemer til bunns, derfor er det trygt å prate med gruppa fortsatt. Selv om det nå er på privat basis. 0 Siter
Gjest linniett Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Forstår deg godt. Ikke "kjekt" å utlevere seg selv til andre. Men husk: De andre føler sikkert akkurat det samme som deg!!!!! Lykke til videre, håper det går bra! 0 Siter
Gjest sånn er det Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg får ikke engang henvisning til psykoklog eller psykiater da legen min synes jeg er "frisk" nok. Enda jeg har vært på kanten til å ta livet mitt flere ganger. Men han er jo en idiot da 0 Siter
rodell Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg får ikke engang henvisning til psykoklog eller psykiater da legen min synes jeg er "frisk" nok. Enda jeg har vært på kanten til å ta livet mitt flere ganger. Men han er jo en idiot da Skift fastlege! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.