Gjest hakkepeilingpåsånt Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Kan jeg få frikort på apoteket eller må jeg til fastlegen min? 0 Siter
Gjest hakkepeilingpåsånt Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Frikort får du fra trygdekontoret. takk ) Fikk det hos legen min for noen år siden, men nå var det psykologen min som fikk ordnet med resepten. 0 Siter
Gjest trygdekontoret Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Du må på trygdekontoret når egenandelskortet er "fullt" 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Du tenker sikkert på kvitteringskortet. Det får du på apoteket også. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 takk ) Fikk det hos legen min for noen år siden, men nå var det psykologen min som fikk ordnet med resepten. Men det du spør om er vel ikke selve frikortet (for det får du hos Trygdekontoret). Såvidt jeg kan forstå - og så tidlig på året som dette er - så antar jeg at det er egenandelskortet du spør om. Det kan du normalt få de stedene som kvitterer på dette kortet, altså hos lege, apotek osv. Når egenandelene er kommet opp i beløpsgrensa (kr 1550 i år), så tar du med dette til Trygdekontoret og får frikort der. 0 Siter
Gjest hakkepeilingpåsånt Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Men det du spør om er vel ikke selve frikortet (for det får du hos Trygdekontoret). Såvidt jeg kan forstå - og så tidlig på året som dette er - så antar jeg at det er egenandelskortet du spør om. Det kan du normalt få de stedene som kvitterer på dette kortet, altså hos lege, apotek osv. Når egenandelene er kommet opp i beløpsgrensa (kr 1550 i år), så tar du med dette til Trygdekontoret og får frikort der. Du har så rett så rett! Takk ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.